welk telefoon abonnement?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 16:41

Help bokkers!

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn telefoon is nu echt ten einde. elke keer valt hij uit en dan moet hij weer helemaal terug naar fabrieksinstellingen. Ik ben er een beetje flauw van :p
Ik wil graag een abonnement onder de 30 euro (of iets erboven)
Met minimaal 5gb internet.

Ik wil binnenkort even bij de plaatselijke telefoon winkel hier langslopen om me te laten adviseren. Maar ik dacht misschien hebben jullie nog tips! Ik heb al zoveel websites afgestruind

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 16:44

Ik zit bij Tele2 en ik heb de Samsung Galaxy S8 met 5gb internet en 120 minuten/sms'jes voor 35 euro per maand. Heb voor de telefoon eenmalig 144 euro bijbetaald.

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 16:48

oh wil niet bij betalen haha

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 16:50

Gezien de nieuwe wetgeving denk ik dat je niet onder bij betalen uitkomt tenzij je een mobiel onder de €250,- uitzoekt.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:02

moyra schreef:
Gezien de nieuwe wetgeving denk ik dat je niet onder bij betalen uitkomt tenzij je een mobiel onder de €250,- uitzoekt.


+1

Daarnaast raad ik Vodafone af..... Nog nooit zoveel gezeik met klantenservice gehad als bij Vodafone.

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:06

Ik zit bij Tele2 en ben erg tevreden over mijn abonnement. Zelf heb ik 'maar' 1500MB internet en onbeperkt bellen/sms-en en betaal hiervoor €16,00 per maand. Ik heb zelf een telefoon gekocht omdat ik toch niet de nieuwste van de nieuwste telefoon wilde en dit dus uiteindelijk voordeliger was (tweedehands telefoon).

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:08

Idd de klantenservice van Vodafone is pure ruk. Ik zit zelf al jaren bij T-mobile en ben erg tevreden met ze. Al mijn problemen zijn altijd snel en naar wens opgelost.

Bij T-Mobile heb je nu ook de "onbeperkt" bundels waarmee je alles onbeperkt kan doen! (Ik weet zelf niet hoe onbeperkt ze echt zijn vandaar tussen haakjes).
Maar onder de 30 euro met 5GB ga je niet redden ben ik bang. Ik zit zelf aan 40 euro en heb 3GB in de maand. :) (Met een Huawei P9)

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:13

Lukt wel bij Tele2, maar dan moet je een A3 of A5 nemen.

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 23:01

Ik weet dat ik ongeveer 3 GB gebruik per maand en om er niet over te komen leek 5 GB me wel handiger
Ik zal op mobiel.nl wel een abonnement bij T-Mobile van 32.50 met 5 GB Internet onbeperkt bellen en sms
Kijk ik op de T-Mobile site zelf is het ineens 43 euro. Vandaar dat ik het niet meer snap -O-

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: welk telefoon abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:20

Dan is www.miky.nl ook nog een fijne om mee te vergelijken. Zij kopen die abonnementen groot in, en bieden ze vervolgens met eigen ingekochte telefoons goedkoper aan. Ik heb drie keer verlengd via Miky, belachelijk, maar altijd goedkoper dan via T-Mobile. Het abonnement is vervolgens gewoon een T-Mobile sim-only, waar je ook gewone T-Mobile service op krijgt.

Je krijgt dus ook een verlengingsaanbieding van T-Mobile, die dus altijd duurder is dan via Miky. Heb ik T-Mobile ook wel eens voorgehouden, gewoon om te kijken of ik geen betere aanbieding kon krijgen via hun zelf. Maar nee. Okee, wat jullie willen. Maar je moet het niet willen snappen...

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:48

claudiadvx schreef:
Ik weet dat ik ongeveer 3 GB gebruik per maand en om er niet over te komen leek 5 GB me wel handiger
Ik zal op mobiel.nl wel een abonnement bij T-Mobile van 32.50 met 5 GB Internet onbeperkt bellen en sms
Kijk ik op de T-Mobile site zelf is het ineens 43 euro. Vandaar dat ik het niet meer snap -O-


Vaak krijg je als je via websites als mobiel.nl je abonnement afsluit korting, dat kan het verschil verklaren.