Ervaringen met 123kamer.nl ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Ervaringen met 123kamer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-17 23:58

Beste bokkers,

Ik ben rustig aan op zoek naar een nieuwe woning, bij voorkeur eentje waar we huurtoeslag kunnen krijgen, in Utrecht. Nu zie ik een aantal leuke woningen op 123kamer.nl en om te reageren moet ik pegels aanschaffen, wat uiteraard geld kost. Nu wil ik dit best betalen, maar alleen als ik zeker weet dat de pagina betrouwbaar is... En helaas heb ik al eerder meegemaakt dat een online kamer verhuur pagina niet te vertrouwen was. Op google kan ik geen goede maar ook geen slechte berichten vinden.

Heeft er iemand ervaring met deze pagina?

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack


Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Ervaringen met 123kamer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 00:02

Inmiddels heb ik op facebook al wat negatieve ervaringen gevonden... oliebol. Dat is jammer. Als je wel een goede suggestie hebt voor een pagina waar huurwoningen worden aangeboden dan hoor ik het graag :)

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 20:59

Emmaa_ schreef:
Ik ken het niet maar het klinkt niet betrouwbaar. Kamernet.nl is betrouwbaar voor woningen, en anders Facebook groepen in de gaten houden. Wil wel even als kanttekening erbij plaatsen dat een woning vinden in Utrecht waar je huurtoeslag op kan aanvragen echt een fabeltje is, dat gaat niet lukken. Voor alle sociale huurwoningen moet je minstens 10 jaar inschrijftijd hebben opgebouwd, en dat is als je echt in een buitenwijk gaat zitten. Huren in de vrije sector onder huurtoeslagprijs is in Utrecht al helemaal niet mogelijk, zelfs studio's zitten vaak al tussen de 800/900 excl.
Als je omgeving Utrecht zoekt heb ik uiteraard niets gezegd, daar zou het zomaar een stuk makkelijker kunnen zijn.



Omgeving Utrecht :) We wonen nu in Zeist en dat is prima, alleen is de huur inclusief 950 dus het liefst zoeken we iets beneden die prijs. Uiteraard besef ik mij dat dat best wel moeilijk is om te vinden.


Dankje voor de tip Jans!

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Googlebot, Jatoby, laura22, PuurPaard, SannevZ, swatch, Waratje en 62 bezoekers