Macbook bestanden terughalen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Macbook bestanden terughalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-17 16:01

Hallo allemaal,

Ik heb op een of andere manier een flink bestand op mijn laptop gewist. Word deed raar, en ik wilde het programma na het opstarten sluiten. Dit doe ik meestal zo, ik heb vaak problemen met Word, maar nu kwam er een tekstje wat ging over iets overschrijven. Omdat ik het bestand al had opgeslagen heb ik genegeerd en het programma gesloten. Toen ik mijn bestand weer wilde openen, was het nergens te vinden.
Ik heb het internet afgestruind naar herstelprogramma's maar die zijn vaak over de 50 euro, dat kan ik niet zomaar weggooien voor een bestand. Ik hoopte dat iemand van bokt enig idee had hoe ik het kan herstellen zonder een of ander duur programma te kopen voor een keer gebruik.
Het is voor mij een waardevol bestand, het is een verhaal waar ik al een lange tijd mee bezig ben, en het heeft nu dik 80 pagina's. als het dus echt weg zou zijn, zou ik dat echt heel erg vinden.

Alvast heel erg bedankt!

Als dit verkeerd staat, mijn excuus :o


Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Macbook bestanden terughalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-17 16:14

ik heb inderdaad ook wel eens onder een andere naam opgeslagen, daarom snap ik er ook helemaal niks van. het hele bestand lijkt weg te zijn.
Ik heb een van die programma's gebruikt, waarvan ik dacht dat hij gratis was. Hier kon ik een deel van het bestand terug vinden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, flora, karin30, MyWishMax, Plonspony, ryukapple, Sjors050 en 25 bezoekers