tv verplaatsen zonder tv kabel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bagheera_206

Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: tv verplaatsen zonder tv kabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:00

Je hebt gewoon de Ziggo app op je mobiel/tablet. :D Je koopt voor 4 tientjes een Google Chromecast en je kunt dan via je mobiel/tablet gewoon naar je tv casten. Mits je natuurlijk gewoon draadloos internet hebt in de woonkamer. Dit is ook de perfecte oplossing voor tv's op logeer- en zolderkamers als je er graag tv zou willen en er ligt geen kabel.

It's not how good you are, but how good you want to be!


Bagheera_206

Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:09

Lynn_Nikita schreef:
Of bij nieuwe tv via een kaartje die je aan zijkant erin zet. Zal Ronald anders zo ff laten bellen met je


Maar dan moet je toch wel een kabel hebben die in je tv gaat. Anders werkt dat kaartje in tv (CI+ module) niet. :=

It's not how good you are, but how good you want to be!

Bagheera_206

Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:09

Jans schreef:
Bij Ziggo zit je wel vast aan die COAX kabel, ook bij interactieve tv. Die kabel moet namelijk in je ontvanger, of als je kaart in je tv zit, in je tv. Anders komt het signaal niet bij je tv. Dus ik vrees dat het een kabel trekken wordt.


Of de Google Chromecast oplossing voor 4 tientjes. :D

It's not how good you are, but how good you want to be!


Bagheera_206

Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: tv verplaatsen zonder tv kabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:37

Ik hoop het... Dat is mijn workaround voor H&C TV, want via de kabel zit die zender blijkbaar op slechte frequentie waardoor die vaak blokkerig en oliebol is. -O- Dus dan maar casten naar TV en heb ik wel haarscherp H&C TV zonder blokjes en haperingen.

It's not how good you are, but how good you want to be!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Felixity, Malenka, paljaslaura, sandra1312, SentiBot, Suusw, Ufurio4e en 23 bezoekers