Wat is nou een goede stofzuiger?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Wat is nou een goede stofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 21:06

Ik ben opzoek naar een goede stofzuiger (eventueel robotstofzuiger) die niet zo duur is.

Ik heb helaas net samen met mijn broertje de stofzuiger van mijn moeder gesloopt :')
Er zaten twee huiskrekels op de gordijnen. Die wilde ik vangen met de stofzuiger maar ik durfde ze niet meer uit de stofzuiger vrij te laten (zit geen zak in de stofzuiger) en mijn broertje moest dat doen. Die heeft mij alleen verkeerd begrepen in alle hysterie (ja sorry ik ben als de dood voor insecten) en heeft de gehele bak van het balkon naar beneden gegooid _-:(

Dat wordt dus een nieuwe stofzuiger, maar ik ben student en heb helaas niet zoveel geld. Weet iemand een goede stofzuiger tot max. 100 euro?

Welke raden jullie aan? (Wij hebben huisdieren, dus veel haren)


snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Wat is nou een goede stofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 21:17

Ik weet inderdaad dat Miele een goed merk is, maar die vallen helaas volgensmij allemaal ver boven de 100 euro uit.

snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 21:42

Nielojram schreef:
snuffie123 schreef:
Ik weet inderdaad dat Miele een goed merk is, maar die vallen helaas volgensmij allemaal ver boven de 100 euro uit.


Hier ook een Miele S250.
Kostte 14 jaar geleden bij De Block €200.


Veertien jaar geleden...Nog geen €15 per jaar..amper 0,05 cent per dag. Duur...

En hij doet het nog steeds..

Zijn altijd heel leuk ergens in een aanbieding te vinden.. voor de rest, zie mijn onderschrift.
Succes!


Tuurlijk in dat opzicht zijn ze natuurlijk niet duur en dat begrijp ik ook, maar momenteel leen ik zelfs geld om mijn studie en alles te kunnen betalen. Ik heb dus echt geen geld en wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven.

snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Wat is nou een goede stofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 21:45

Daar was ik ook al bang voor hetty07, maar tweedehands stofzuigers heb ik het niet zo op.
Taffje: die zijn denk ik inderdaad wel te krijgen, maar de stofzuiger was nieuw ongeveer 60 euro en werkte al niet super meer. Ik denk dat ik dan beter een goede nieuwe kan kopen.

snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Wat is nou een goede stofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 22:07

Benalaars ik denk dat ik voor dat bedrag dus beter een nieuwe stofzuiger kan kopen. (Zie mijn post voor die van jou)

Snadrem: ik zou het niet weten. Ik kwam heel bang wel al met mijn bekertje en papiertje naar de krekel gelopen om hem buiten weer los te laten, maar toen ik zag dat het er meer waren durfde ik hem zo niet meer te vangen. Toen heb ik toch maar de stofzuiger gepakt.


snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-16 06:44

Helaas wordt een Miele echt te duur, maar Bosch AEG en Siemens zouden wel kunnen (zijn er nu ook een paar van in de aanbieding) dat zijn ook wel goede merken toch?

Robotstofzuiger lijkt me heerlijk, maar die zijn echt verschrikkelijk duur als je ze van een goed merk wil heb ik gezien.

snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Wat is nou een goede stofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-16 08:14

Bedankt! Ik ga vanmiddag even naar die merken kijken.

snuffie123
Berichten: 1284
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Wat is nou een goede stofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 09:34

Even een update:

Allereerst bedankt voor alle tips en adviezen!

Ik was van de week nog een keer gaan zoeken naar de onderdelen die naar beneden zijn gegooid en vond ze opeens terug EN blijken ze gewoon nog heel te zijn! Ik heb ze schoongemaakt en weer in de stofzuiger gestopt en hij doet het weer! Nog beter zelfs dan eerst! (Ik denk dat dat filter helemaal schoon geregend is en hij het daarom weer zo goed doet)

Dus voor ons toch voorlopig nog even geen nieuwe stofzuiger.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr en 15 bezoekers