Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 07:07

Hallo, mijn man voegt gisteren een collega toe op zijn telefoon. Daar stond ik bij. Ik pak net mijn telefoon en plots zie ik dezelfde persoon ook tussen mijn WhatsApp contacten staan. Hoe kan dit in godsnaam? Zijn we gehackt?? daarnaast vind ik het ontzettend creapy.


Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 07:29

We hebben beide een Sony. En ook ons emailadres is gekoppeld aan beide telefoon zodat we beide onze emails kunnen lezen. Verder zijn we nergens in gekoppeld?. We hebben dit al een jaar maar er is nog nooit gebeurd wat er nu gebeurd is. Dus vind het nog steeds erg vreemd.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 07:48

Oké dat zou best nog Welleens kunnen kloppen wat jij zegt. Ik zal het eens uitzoeken. Thnx!

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 08:29

tarek schreef:
Sony heeft ook nfc. Wat inhoudt dat als dat bij beide telefoons is ingeschakeld er dan gegevens worden uitgewisseld als beide telefoons elkaar raken. Je vindt het onder instellingen...het eerste blok waar ook Bluetooth bij staat daar vind je meer....
Succes



Nfc staat bij mij niet ingeschakeld, mischien bij mijn man. Maar moeten beide telefoon dan niet Nfc ingeschakeld zijn?

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 09:41

Bagheera_206 schreef:
Als het android is en hetzelfde e-mail adres is gekoppeld aan beide telefoons klopt het dat adresboek en whatsapp gesynchoniseerd wordt. :j


Dankje voor je berichtje. Alleen snap ik niet waarom alleen dit nummer toegevoegd is. Zijn namelijk nog meer nieuwe nummers opgeslagen. Alleen die zijn weer niet zichtbaar voor ons allebei. Waarschijnlijk heeft het dan met de manier waarop iets opgeslagen is. Zal straks onze telefoons is naast elkaar leggen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ecudes en 93 bezoekers