Ophalen zonnebanklampen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ophalen zonnebanklampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:05

Misschien een beetje een gekke titel... :Y)

Ik werk in een zonnestudio en onlangs hebben we de lampen vervangen van een aantal banken. Dat maakt dus dat wij de oude lampen nog hebben staan, en hier willen we vanaf... Maar hoe.

Mijn werkgever heeft ze al onder gratis af te halen op marktplaats gezet maar daar komt geen hond op af. Ik heb een afhaalbedrijf gevonden wat ook specifiek zonnebanklampen om hun website had staan maar die komen totaal niet uit de buurt...

Is er iemand die in Zuid-Holland een bedrijf weet wat deze lampen (eventueel voor een kleine prijs) op komt halen? Ze zijn nog prima om te gebruiken dus het maakt niet zo veel uit wat er mee gebeurt, of ze weggegooid worden of gesloopt of hergebruikt...

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: Ophalen zonnebanklampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:27

ik denk niet dat particulieren er warm voor lopen om gebruikte lampen in hun zonnebank te plaatsen. aangezien de studio een bedrijf is, valt dit onder bedrijfsafval. nu weet ik niet of zulke lampen ook onder chemisch afval vallen maar als dat zo is, dient je baas ze netjes via een officiele verwerker af te voeren. en dat kan best prijzig zijn

Anoniem

Re: Ophalen zonnebanklampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:44

Dankjewel, daar heb ik iets aan! :D
Ik zal het doorgeven.