Internet vecht terug; anti-adblock

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Internet vecht terug; anti-adblock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 12:04

Hoihoi!

Ik heb adblock op mijn computer. Bokt is gelukkig niet vervelend qua advertenties, dus die mag van mij advertenties houden in mijn zich :D
Het gaat mij echter wel om alle andere sites die echt ontzettend vervelend zijn met reclames.

Het hield zich een hele tijd goed, ontzettend blij met de adblock (adblock plus), maar nu vecht internet terug met anti-adblock (er staat dan ook prachtig mooi; ''Ads by AntiAdBlocker'' :'))

Afijn, je voelt hem al aankomen, hoe kom ik hier van af (behalve door adblock zelf te verwijderen van mijn computer :P)

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:09

Bestaat al een tijdje hoor haha, maar ik was ze nog niet veel tegengekomen/weer helemaal vergeten.. :')
Je hebt wel dingen als "Hide my adblocker"(werkt vlgs mij alleen op Chrome?) en "Anti-Adblock-Killer: KLIKJE.
Google maar op "how to block anti adblock script" en je vind er genoeg :)

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 12:12

Hide my adblocker werkte niet fijn, dan bleef het alsnog :')
Die tweede ken ik nog niet, die ga ik eens even proberen :D

Edit: Oh ja, die _O- Daar werd ik niet veel wijzer van :')

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Internet vecht terug; anti-adblock

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:15

Gebruik je Chrome? Ik zet m dan altijd uit bij extenties (instellingen, dan links op extenties klikken en m daar uitschakelen). Werkt voor mij het beste. Maar ga wel even na of er niet een programmaatje is geïnstalleerd waar dit bij zit door je lijst met programma's te checken.