Skype probleem

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Skype probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 10:12

Hallo iedereen!

Ik zit sinds zondag ineens met een error in mijn Skype waardoor het niet meer te gebruiken is.
Wanneer ik mij in wil loggen krijg ik de melding: "Kan Skype niet openen. U bent al ingelogd op deze computer. Meld u af en probeer opnieuw."

Ik heb zelf al wat dingen geprobeerd, zoals het simpelweg opnieuw opstarten van mijn laptop, het verwijderen van Skype en opnieuw installeren en het veranderen van mijn wachtwoord.
Ook ben ik op de site van Skype gaan zoeken, maar mijn "error" is er niet te vinden, of ik zoek verkeerd.
Dit heeft alleen niets geholpen en ik word er een beetje moe van, aangezien ik normaal gesproken dagelijks Skype gebruik.
Skype via m'n telefoon is helaas geen optie, omdat mijn mobiel vastloopt tijdens het draaien van Skype op mobiel.

Misschien ook handig te vermelden dat mijn laptop draait op windows 8.1 en Skype zelf up to date is.
En nog een printscreen van de melding zelf:
Afbeelding

Alvast bedankt voor het meedenken!



taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Skype probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 10:16

bedankt, heb ik inderdaad ook gezien en die ideeen heb ik ook geprobeerd, zonder resultaat helaas.
iig bedankt voor het meedenken ;)

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Skype probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 10:18

met een ander emailadres heb ik nog niet geprobeerd, dat is op zich nog wel een goed idee :)

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 10:24

Nee dat is het niet, mijn vriend heeft op zijn computer met mijn account ingelogd en dat was gewoon mogelijk.

Nu net een nieuwe Skype aangemaakt en ik kan daarmee gewoon inloggen, zo even kijken of het dan ook kan met mijn officiele account

Edit: ik kan na het uitloggen op m'n nieuwe account nog steeds niet inloggen op m'n oude, helaas.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Skype probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 10:29

Dat had ik inderdaad ook xD

Ik kon er zelf echt gewoon niets meer mee, zelfs vrienden mee laten denken, maar tot nu toe kunnen we niets bedenken wat werkt.
Waar we ook aan hebben gedacht is een virus, maar gelukkig is mijn laptop alweer 3 maanden virus vrij (had er ineens 3 op zitten, maar ze zijn gelukkig verwijderd)

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 10:33

mijn windows 8 is compleet ge-reworked zodat het lijkt op windows 7. ik heb geen tegels en heb aangegeven dat ik het alleen met bureaublad wil kunnen openen. Ik zou kunnen kijken of ik er uberhaupt een mogelijkheid is het via daar te openen ;)

edit:
ik heb alleen skype voor bureaublad in mijn lijst staan ;)
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bnet, ComscoreBot, FransienE, Frummel01, ingetje3012, NinaCharlie, Pommier, Ptl4ever en 20 bezoekers