Besturingssysteem van mobiel gewist

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LiannePuthzy

Berichten: 6946
Geregistreerd: 10-05-13

Besturingssysteem van mobiel gewist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 17:51

zoals de titel zegt, ik heb perrongeluk het besturingssysteem van me mobiel gewist (dit is serieus)
Als ik me mobiel aanzet krijg ik deze melding
HELLAAS
Het proces android.process acore is onverwachts gestopt probeer het opnieuw.
Nu sluiten.
Dan druk ik op nu sluiten scherm word even zwart en melding krijg ik opnieuw

wat moet ik nu doen?

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Besturingssysteem van mobiel gewist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 17:57

Mobiel opsturen, hij moet waarschijnlijk worden gereset alsin factory reset. Kan je niet zelf doen volgens mij!

MoOtJuHh

Berichten: 962
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: 020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 17:58

Kun je je mobiel niet aansluiten op de computer? Dan wordt er hopelijk automatisch het een en ander hersteld.

LiannePuthzy

Berichten: 6946
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 17:58

heb ik net gedaan gebeurde niet echt veel, eigenlijk niets

MoOtJuHh

Berichten: 962
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: 020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 18:02

Welke mobiel en besturingssysteem heb je? Ik gok Android? Dan zou je nog even kunnen googlen of er ergens een Android versie is die je zelf erop kunt zetten.
Maar mocht je nog garantie hebben, dan zou ik hem opsturen (tenzij je het risico wel durft te nemen met zelf het een en ander proberen).

Ik vind het wel gek dat de pc niets doet. Heb je niet een programmatje dat je gebruikt voor het updaten? Dan zou je daar kunnen kijken of er niet iets staat.

Edit: Ik zie dat meerdere mensen dit probleem hebben: http://qooqle.nl/?q=android.process+aco ... ts+gestopt

Edit2: Je kunt wel een harde reset doen. Ben je alleen wel alles kwijt. Hier staat iets meer uitleg: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtop ... 30&t=37155
Laatst bijgewerkt door MoOtJuHh op 26-12-13 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 18:07

Celiien schreef:
Mobiel opsturen, hij moet waarschijnlijk worden gereset alsin factory reset. Kan je niet zelf doen volgens mij!

Ligt eraan, op zich kun je het zelf doen. Alleen heb ik ooit hetzelfde probleem gehad, en toen liep hij vast tijdens de hard reset.

TS, probeer eens een hard reset, hoe de hard-reset werkt ligt volgens mij per telefoon verschillend. Google op jouw type telefoon met de term hard reset erbij. Moet er wel zeggen dat je bij een hard reset wel alles kwijt bent dat op het telefoongeheugen staat (dus niet het geheugenkaartje). Als dat niet werkt zou ik hem wegbrengen naar de winkel.