Lang, lang verhaal, maar een serieuze klacht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Re: Lang, lang verhaal, maar een serieuze klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:47

Jij kan niet hard maken dat je toestel niet in de tussentijd nat geworden is helaas.. Al gooien reparatiebedrijven het wel heel snel op waterschade. Overigens, je had gewoon een willekeurige microsim naar normale simkaart converter kunnen gebruiken die elke telefoonwinkel op voorraad heeft dus het gebruiken van een 0 euro abbo van Voda vind ik persoonlijk een beetje dubieus.

Ik zou als ik jou was zorgen dat je het toestel zsm terug krijgt en opstuurt naar je verzekering, anders zit je nog langer zonder toestel. Wil je echt voor de lijdensweg gaan moet je ze in gebreke en in verzuim stellen en een gedetailleerd schaderapport opvragen. Maar mijn ervaring is dat je zeker aangezien jij schetst dat je nu nog steeds zonder zit je geen zin hebt in dit gevecht. Ik zou m'n verlies nemen en de verzekering aanspreken. Check overigens ook je inboedelverzekering, grote kans dat het daar ook onder valt, zonder eigen risico.

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is



Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Re: Lang, lang verhaal, maar een serieuze klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:02

Die converter is common knowledge en als je je provider had gebeld (of je verzekering) hadden die je dat ook verteld. Die drie keer reparatie is nieuw toestel gaan alleen op als er geen enkele keer een boardswap is uitgevoerd (dus nieuw IMEI nummer, moet je ook doorgeven aan je verzekering).

En die converter is zoals ik al zei bij elke telefoonwinkel te koop voor minder dan 2 euro.

Voordat je je telefoon weer op laat sturen zou ik hem eerst nog een hard reset geven op de goede manier. Dus wipe cache, wipe dalvik en wipe data. Hoe dit moet kan Google je vertellen.

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Plonspony en 94 bezoekers