USB-opslag Samsung Galaxy

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klis

Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

USB-opslag Samsung Galaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 19:53

Help :+

Ik heb nu iets van een half jaartje mijn Samsung Galaxy S Advance, en hij begint nu echt wel kuren te krijgen. Hij zeurt de hele tijd dat zijn geheugen vol zit en dan kan ik dus niet mijn muziek openen, galerij openen, of foto's downloaden etc. Ik heb zo'n app die de 'junk-files' wist, en cache wist enzo, en die gaf ook aan hoeveel geheugen er vrij is, namelijk bijna 3 GB op mijn losse micro SD en een kleine 1,3 GB op mijn systeemopslag (wat ongeveer 70% is). Alleen nu ben ik er dus achter gekomen dat het mijn USB-opslag is die vol zit, daar is nog maar 2,68 MB beschikbaar. Alleen nu kan ik er dus niet achter komen welke bestanden er op mijn USB-opslag staan zodat ik daar misschien iets vanaf kan halen of wissen. Weet iemand hoe ik hier achter kom :?

Telpeva

Berichten: 14709
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:03

Geheugen is niet hetzelfde als opslagruimte dacht ik?

Als je graag wilt kijken wat er op de kaart staat zou je hem kunnen aansluiten op een pc :)


Edit:
Opslag is de hoeveelheid ruimte die je kan gebruiken voor programma's en muziek, geheugen is de hoeveelheid programma's die tegelijkertijd kunnen draaien.
(is wat ik dacht)

Klis

Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 20:08

Ik weet wat er op de kaart staat, ik weet hoe ik de bestanden van mijn telefoon kan bekijken en op mijn computer kan zetten. Mijn probleem is dat mijn telefoon regelmatig de melding 'Onvoldoende geheugen' geeft als ik bijvoorbeeld mijn galerij probeer te openen. Hij doelt hiermee (neem ik aan) op de 'USB-opslag', aangezien mijn microSD en systeemopslag alles behalve vol zijn. Ik zal even een screenshotje toevoegen!

Edit: als het me lukt om in mijn bestanden te komen :')

Afbeelding

Sani

Berichten: 27358
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: USB-opslag Samsung Galaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:01

Kijk eens bij je ram
Wat zegt hij daar?

Klis

Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Re: USB-opslag Samsung Galaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 21:06

Dan kan ik alleen RAM geheugen wissen, dit doe ik ook regelmatig om wat extra geheugen vrij te maken. Er staat op dit moment na wissen 318MB/555MB. Onder de 200MB komt die zelf als ik wissen doe vrijwel nooit geloof ik.

Klis

Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 17:45

Niemand die me kan helpen verder -O- ?