iPhone 5 / iOS 7 (weken na update): Deels contacten kwijt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LF_xx_D

Berichten: 1902
Geregistreerd: 03-05-07

iPhone 5 / iOS 7 (weken na update): Deels contacten kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 01:55

Hi, ik heb iets raars met m'n iPhone en geen idee waar het aan kan liggen :(

Heb een iPhone 5 en iOS 7, en ben sinds (denk ik) vandaag een deel van mijn contacten kwijt.
En niet een stuk of 10, nee een hele hoop. Toch staat een ander deel er nog wel gewoon in. Het is niet na het updaten van iOS 6 naar 7, want ik heb iOS 7 al update toen hij net uit was en alle updates bijgehouden.

Heb niks geks gedaan, heb de telefoon afgelopen dagen ook niet aangesloten op m'n mac. Updates van iOS 7 had ik poos terug wel gedaan, maar erna was er nog niks geks aan de hand. Weet iemand hoe dit komt?

Heb de telefoon opnieuw opgestart, toen waren sommige contacten terug maar er ontbreken er nog steeds een aantal waarvan ik zeker weet dat ik ze erin had. Ik kan op WhatsApp wel m'n gesprekken teruglezen en er zo achter komen van wie het nummer is..

Edit: oeps, dit had bij Huis, Tuin en Techniek gemoeten.. kan een MOD hem verplaatsen? ;)



LF_xx_D

Berichten: 1902
Geregistreerd: 03-05-07

Re: iPhone 5 / iOS 7 (weken na update): Deels contacten kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 18:18

Oh dat wist ik niet, thanks! Maar ze waren opeens weer terug, en ik weet niet waar het aan lag want ik heb geen instellingen gewijzigd. Maar het probleem is opgelost dus. Misschien hebben anderen nog iets aan de iCloud synchronisatie. :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, LouLouB, Meliaforever, stijntilla, Tucktuck en 90 bezoekers