Magnatron oven combi

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:26

Ik heb een tweedehands gekocht voor 30 euro. Ding zag er nog fantastisch uit, die mensen hadden een nieuwe keuken met inbouwapparatuur, dus deze werd overbodig. Hij is behoorlijk groot, wat een vereiste van mij was, het is een Samsung CK135 met ronddraaiende plaat. Ik ben er erg tevreden over, alles bakt hij netjes, goeie ontdooifunctie en magnetronstand. Vrij uitgebreide mogelijkheden. Enige probleem is dat mijn glasplaat kapot is gesprongen na een half jaar, die vervangen was net zo duur als de aanschafprijs :') Ohja, en hij wijkt iets af in temperartuur volgensmij, maar dat hebben heel veel ovens wel. Dus even een thermometer erbij als het echt belangrijk is, en anders op de gok. Ik ben er erg blij mee :)

Volgensmij is dit een vergelijkbare: http://www.vergelijk.nl/magnetron/samsu ... pecs.rhtml


imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:36

cube schreef:
Raad het je niet aan idd ivm de oven functie. Afbakbroodje, pizza en een ovenschotel lukt nog net, maar dan zet ik hem al wel standaard 20 graden hoger. Als je echt voor de oven gaat, zou ik persoonlijk investeren in een oven.p.s en bedenk even wat je met de magnetronfunctie gaat doen. In de praktijk ontdooi ik er alleen een broodje mee soms, gebruik het verder nooit..
Het opwarmen van eten doe ik altijd in de pan, vele malen lekkerder :o

Wat lukt er bij jou niet dan? Ik bak ook quiches, brownies en de incidentele taart in het ding. Gaat allemaal prima.


imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Magnatron oven combi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:39

Kiki, volgensmij verschilt dat niet alleen per merk maar ook per magnetron/oven. De inbouw van mijn ouders wijkt ook lichtjes af, terwijl dat gewoon 'n duur ding is. Is volgensmij het zelfde als de snelheidsteller van je auto :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Granoek, Karma_k, Waratje en 36 bezoekers