Website CMS maken, joomla, wordpress of nog wat anders?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Website CMS maken, joomla, wordpress of nog wat anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 02:12

Ook met WP kun je diverse categorieën aanmaken en dus op meerdere pagina's nieuwsberichtjes schrijven. Wat knoffer ook al schreef. Verder is WP wat mij betreft makkelijker om mee te werken dan Joomla, al is mijn vriendlief/steun en toeverlaat als het aankomt op webdesign het daar nog niet helemaal mee eens :')

Mijn ervaring is overigens wel dat gebruikers de "achterkant" van WP prettiger vinden dan Joomla. Ik heb ze beiden gebruikt in opdracht, de gebruikers met een Joomla site moet ik echt intensief begeleiden (en dat is zelfs nog iemand die online zijn weg wel aardig kan vinden) OF ik moet de hele achterkant verbouwen OF ervoor kiezen om de gebruiker enkel aan de fróntend te laten bewerken en dat vind ik zelf echt niet fraai :P

De digibeet die ik een WP site heb gegeven beheert na 2 keer uitleggen echter haar gehele site helemaal zelf met de default backend :)

Maar het blijft persoonlijk en geheel afhankelijk van wat jij en de klant prettig vinden :)

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers

cron