Vraagje: Nieuwe mobiel, eenmalige bedrag direct betalen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eskimo

Berichten: 3027
Geregistreerd: 04-04-07

Vraagje: Nieuwe mobiel, eenmalige bedrag direct betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 14:13

Hi bokkers,

misschien een beetje een domme vraag maar mijn iPhone is zo onderhand wel aardig stuk (hele beeld zit onder de barsten dus ik kan nauwelijks zien wat ik typ) en mijn abbo loopt in Januari af, dus ik was sowieso al van plan om een nieuwe iPhone te halen. Nu heb ik morgen weer geld maar dan heb ik een aardig drukke dag. Ik zou vandaag langs Vodafone kunnen gaan maar nu vraag ik mij dus af, moet ik dan het eenmalige bedrag wat je moet betalen bij een nieuwe telefoon direct betalen? Aangezien de mobiel meestal pas een week of 2 weken later binnen komt. Nu zou ik natuurlijk langs de Vodafone winkel kunnen gaan maar het is nogal koud buiten, ik ben net thuis en het is niet even om de hoek, dus vandaar de vraag aan Bokt :)

Hopelijk heeft er iemand antwoord, want als dat eenmalige bedrag later betaald moet/kan worden ga ik zo direct even warme kleren aandoen en langs de winkel!

Bedankt :D



Eskimo

Berichten: 3027
Geregistreerd: 04-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 14:38

Bedankt! Ik had inderdaad zoiets als wat Jans zegt bij mijn vorige bezoekje bij de Vodafone winkel begrepen. Ik denk dat ik dan toch maar even langs ga!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miran, Shetje14 en 75 bezoekers