Glazen douchewand (inloopdouche)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Glazen douchewand (inloopdouche)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 15:05

Hi!

Wij willen voor onze nieuwe badkamer graag een glazen douchewand. De douchehoek is 90x90 cm en graag willen we dus een scherm van 90 cm breed. Daarnaast is het denk ik handig om 'om het hoekje' nog een extra spatscherm van ongeveer 25cm te nemen.

Wie heeft een soortgelijk iets in de badkamer? Zijn er do's, don'ts, tips en tricks? En de brandende vraag: waar hebben jullie dit gekocht? Prijzen op internet zijn hoog, maar variƫren enorm!

Alvast bedankt!


Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 15:21

Ik ben wat incompleet in mijn informatievoorziening geweest merk ik:

De douche is al klaar (opgeleverd in onze nieuwbouw huurwoning). Er is echter alleen een douchekop, en geen douchecabine of iets soortgelijks meegeleverd. Een douchegordijn willen we niet, en een hele cabine vinden we te aanwezig. Daarnaast is de 'douchehoek' ongeveer een centimeter lager gelegen dan de rest van de badkamervloer. een putje (helaas geen strip) voor de waterafvoer zit al op het laagste punt.

Glasplaten zijn er wel op 90cm breed (200 cm hoog vaak) en ook de kleine glasplaten die je 'om de hoek' doet zijn ook te verkijgen.

Ik ben vooral benieuwd of er dingen zijn waar ik rekening mee moet houden met de aanschaf van zon glasplaat, zoals bepaalde kwaliteits- of functionele eisen. Daarnaast ben ik benieuwd hoe anderen zo'n inloopdouche ervaren. De douche is namelijk dus niet zoals een cabine afgesloten, maar deels nog open. (Een plaatje hieronder ter verduidelijking). Houdt zon wand ondanks dat het half open is veel water tegen?

http://www.megadumpnunspeet.nl/images/d ... douche.jpg

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Glazen douchewand (inloopdouche)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 22:23

Eas mon, die website heb ik inderdaad ook gezien en valt qua prijs wel mee!

Bedankt voor de reacties. Als er fotos zijn dan ben ik uiteraard heel benieuwd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ellepel, GiGi_90, julie0307, Manou, Marije112, Morpheus81, Pferdchen, Ruai, senna21, Slagroomsoes, Ubermetrics, xxCYNNxx en 75 bezoekers