oplossing touwtje trekschakelaar op wc

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

oplossing touwtje trekschakelaar op wc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 14:10

Ik heb op de wc een muur trekschakelaar met daaraan een gehaakt touwtje, ( dus geen gewone kilchtschakelaar maar heel ouderwets) deze is niet meer schoon te krijgen en persoonlijk vind ik zoiets van stof ook niks voor op een wc waar iedereen aanzit met ongewassen handen.
Nu wil ik hier iets anders aanmaken, maar wat??
Over jaar of 2 wordt de wc verbouwd en komt er een gewone schakelaar, maar tot die tijd zal ik wel het licht aan en uit moeten doen

Een ketting? Een gewoon dun touwtje en deze regelmatig wassen?
Ik ben op zoek naar ideeen!!



Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: oplossing touwtje trekschakelaar op wc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 14:16

2 jaar vind ik nog vrij lang om een noodoplossing te hebben, wil wel iets wat beetje netjes uitziet.
Ik was aan een ketting aan het denken, zo`n metalen ketting, geen nekketting, zoiets kan ik namelijk ook goed afvegen een doekje, maar ziet dat niet gek uit?

Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 14:22

Cassidy schreef:
Wat boeit het hoe het eruit ziet? Heel en functioneel moet het zijn!

Dus een geplastificeerde waslijn die je makkelijk af kunt nemen, of andere kettingen die je regelmatig even kunt ontsmetten moet toch voldoende zijn?


:o Ik wil ook dat t netjes is, als het boven was boeide het me niet maar beneden gaat ook het bezoek naar de wc, daarom wil ik dat vieze ding niet meer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alocasia, ComscoreBot, Emj_23, SemrushBot en 76 bezoekers