Welke van deze telefoons?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:34

Ik kan eindelijk en andere telefoon uitkiezen, nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ook snap ik niet zoveel van dat web 30, 50 etc. Hoeveel is dat dan? En op de meeste plekken waar ik kom, zoals studie, thuis, vriend etc. kan ik hem gewoon op wifi zetten.

Omdat ik maar een arme student ben wil ik er liefst max. 15 euro per maand aan uitgeven. Evt. 17,50. Ik had de afgelopen 2 jaar ook een abonnement met 2 jaar lang 50% korting (ook via internet) en dat kan nu dus weer via deze link. Dat de toestellen misschien alweer wat verouderd zijn interesseert mij niet, ik geef daar niet om. Het gaat mij erom dat het goedkoop is.

Zelf heb ik altijd al Samsung gehad dus Samsung trekt mij wel. Maar andere merken zijn misschien ook geschikt, ik lees bijv. dat sommige telefoons van Samsung snel problemen hadden/ stuk waren. Hoe zit het bijvoorbeeld met HTC? En LG?

Welke hiervan zouden jullie mij aanraden?

https://directsales.vodafone.nl/emailvodafone

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 07:41

die One v is moooi!

zijn de prijzen die dr onder staan de bedragen die betaald worden?
het eerste toestel is mooi, de s advance ook. persoonlijk zou ik geen bb, lg, Nokia nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:33

Klopt dat zijn de prijzen. Galaxy S advance is mij te duur. Ik kan maximaal 15/17,50 uitgeven aan een telefoon per maand. Ben een arme student. ;)

Ik ga kiezen uit 3 toestellen: HTC desire C, Samsung galaxy ace en HTC explorer. Ik neig erg naar de galaxy ace, is ook het duurste toestel van de drie maar voor dezelfde abbo prijs. Of denken jullie dat ik beter een van die andere twee kan doen?

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:38

Ah, ok. Ik dacht dat het misschien prijzen waren waar nog de helft vanaf ging. :+
Je zou de toestellen die jij noemt even kunnen vergelijken met elkaar qua specificaties... Hebben ze allemaal dezelfde camera, geheugen, beeldgrootte, batterijduur.. Wie weet zitten daar verschillen tussen.

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:38

ik heb de htc chacha en die bevalt wel gied, maar als je veel met touch doet zou ik toch voor een andere gaan de touch is niet zo groot.

een bb nokia en lg enzo zou ik niet nemen. hoor verhalen dat bb vaak storing heeft en nikia/lg het niet goed doen ofzo.

ik zou voor een samsung op htc gaan, volgensmij zijn dat goeie mobiels

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:40

Ik heb wel goede ervaringen gehad met mijn nokia N97 mini. Het enige nadeel vond ik de besturing, veel apps konden toen niet op mijn telefoon. Ik weet niet of dat inmiddels veranderd is maar ios en andriod bevallen me veel beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:41

Nokia en BB wil ik sowieso niet. :+
Ik heb altijd Samsung gehad en vind dat erg makkelijke telefoons, daarom neig ik daar ook naar. :j

Verder heb ik echt geen lood verstand van die specificaties. Bijv. de ace heeft android 2.2 en de htc desire C android 4.0. Wat is het verschil? :+

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:10

Ik zou zeggen HTC Desire C. Ik heb de Desire HD en vind HTC geweldig! Waar jij het over hebt zijn de verschillende versies van Android, de Desire C heeft een nieuwere versie dan de Explorer. :)

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:13

Android 4 is de nieuwere versie, wat inhoud dat hij bijgewerkt is tot de huidige versie ( 4.0 is de versie die nu op telefoons zit als ik het goed heb ). Tegenwoordig kan het zijn dat op een oudere versie bepaalde apps niet werken.

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:12

HTC, supertelefoons! Heb hier een HTC hd2 en ik ben er heel erg tevreden over. Kan Android 4.0 op draaien, zonder problemen, fijn in bediening, gewoon een goed telefoontje.

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:42

inderdaad htc is erg fijn ik heb hem ook en nooi geen problemen, kan alles op behalve draw somthing, daar loopt ie van vast maar de rest doet ie makkelijk, ook een spel van 90 mb :o

Anoniem

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:15

Nu twijfel ik nog meer welke ik moet nemen. :D :+

Skessa_
Berichten: 10608
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:17

Sim only abbonementje nemen en een telefoon los kopen. Ben je (in de meeste gevallen) veel goedkoper uit!

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:19

Ik zou een HTC nemen :)
lees hier op bokt veel dat mensen problemen hebben bij de ace met de accu, dat hij binnen 5 minuten leeg is etc, zou het risico niet durven nemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:23

Skessa_ schreef:
Sim only abbonementje nemen en een telefoon los kopen. Ben je (in de meeste gevallen) veel goedkoper uit!

Mwoa, dat weet ik nog niet. Telefoons zijn niet goedkoop tegenwoordig.. :)

Skessa_
Berichten: 10608
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:28

Reken het maar eens uit :)

9 van de 10 x betaal je telefoon 3 x.

Ik weet natuurlijk niet wat je wensen zijn, ik heb een Nokia asha 302, was 89,- Zit ook inet, whats app etc op.
Mn zusje heeft een Samsung Galaxy Y, was ook rond die prijs.

Ik heb nu een sim only abbo van 11,95.
Had ik er een telefoon bij genomen was mn abbo 25,-.
Ik heb nu dus in ongeveer 7 maanden mn telefoon er uit gehaald.
En anders had ik 2 jaar lang 25 euro moeten betalen.

Anoniem

Re: Welke van deze telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:42

Ik ga het vanavond eens even uitrekenen. Bedankt voor de tip. :j

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:43

Skessa_ schreef:
Reken het maar eens uit :)

9 van de 10 x betaal je telefoon 3 x.

Ik weet natuurlijk niet wat je wensen zijn, ik heb een Nokia asha 302, was 89,- Zit ook inet, whats app etc op.
Mn zusje heeft een Samsung Galaxy Y, was ook rond die prijs.

Ik heb nu een sim only abbo van 11,95.
Had ik er een telefoon bij genomen was mn abbo 25,-.
Ik heb nu dus in ongeveer 7 maanden mn telefoon er uit gehaald.
En anders had ik 2 jaar lang 25 euro moeten betalen.

Met zo'n telefoon wil dat wel, maar mijn telefoon is in de €400,- meende ik, dus ik denk dat het dan niet uit kan