airco voor in huis

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:42

Een mobiele airco een uurtje voordat je gaat slapen aanzetten is ruim voldoende om lekker te slapen. Ik heb er ook 1 die nu werkeloos is omdat ik vorig jaar rolluiken geinstalleerd heb. Zet hem alleen niet te koud, net zoals ik de eerste keer....ben nog een fleecedeken uit de kast gaan pakken :+ omdat ik het koud had :') Wat je ook kunt helpen (en is vrij goedkoop) is raamfolie, zonwerende raamfolie die kun je zo weer verwijderen en is overal via internet te bestellen. Ik heb dit op mijn werk- wij zitten in portocabins op een constructiesite en dat scheelt al heel erg veel.

Maar vergeef me dat ik wel even moest lachen toen ik dit topic zag na net je reactie in het topic over de tsunami in Japan te hebben gelezen, aircos verbruiken heel veel energie!

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:59

:D maar had/heb jij die folie die ze ook bv voor auto's gebruiken ? want het scheelt wel heel veel!

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie