Koppelen email accounts voor de techneuten!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 11:49

voor de techneuten!
Als je beide accounts wil koppelen(hotmail en een outlook email adres) krijg ik een foutmelding. Hotmail Account herkent outlookaccount niet. Wil op de één of andere manier niet koppelen. Wachtwoord en gebruikersnaam kloppen wel, maar toch een foutmelding.

Het is een outlook adres en een hotmail adres.
Het importeren van email adressen lukt ook niet. Leid naar een oneindig adres zegt hotmail?
Weten jullie de oplossing?


itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:00

Het gaat om het emailadres van mijn werk. Dit moet ik koppelen aan het privé (hotmail) email adres van m'n werkgever. Zodat zij thuis ook in de mail van de winkel kan komen...

Het email adres is: info@kokkerie.nl
Dus ik weet niet wat de "extentie" dan is?

Handig topic chica, ik ga het even doorlezen!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:01

@ chica, ik wil dus niet hotmail openen in outlook, maar andersom hè!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:10

Dat is dus onmogelijk?

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:13

Hè verdorie. Waarom nou niet?
Zou voor haar veel gemakkelijker zijn...

Maar goed. Dan zal ik haar het slechte nieuws maar gaan vertellen.

In ieder geval erg bedankt voor jullie hulp!
Laatst bijgewerkt door itsmi op 15-09-10 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt


itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:14

Neej schreef:
met extensie bedoelde ik idd het stukje @kokkerie.nl :) Volgens mij heeft hotmail niet de mogelijkheid om te importeren.

[edit, chiqa was me voor]


Hotmail heeft wel de mogenlijkheid om te importeren! Ik heb gmail geimporteerd in hotmail. Of bedoelde je dat hotmail niet de mogelijkheid heeft om @kokkerie te importeren?

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:14

Puera schreef:
Kan het andersom niet? De mail van kokkerie.nl doorsturen naar de hotmailaccount?


Dat wil ik juist, ik wil juist dat de mail van de kokkerie ook in hotmail ontvangen wordt!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:16

Dabo schreef:
Nee, niet ommogelijk, bij de host van kokkerie.nl zul je hoogstwaarschijnlijk webmail kunnen openen :)
Dat doe ik ook als ik op vakantie ben, zo kan ik mijn dabo-design.nl email overal openen ;)
Echter... is de email eenmaal opgehaald door outlook elders, is het neit meer mogelijk om hem via webmail te bekijken...


Klinkt interessant, snap er alleen niks van. Zou je uit willen leggen hoe je dat doet en wat er dan gebeurd?

We hebben in outlook ook 2 accounts, de webmail (van internetbestellingen) komt ook binnen op outlook..

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:25

Puera schreef:
itsmi schreef:
Dat wil ik juist, ik wil juist dat de mail van de kokkerie ook in hotmail ontvangen wordt!
Ik snap. :j Maar als het bij Hotmail niet lukt om de mail van het gewenste emailadres te importeren, wellicht kun je dan de webmail van kokkerie.nl instellen dat alle berichten standaard (ook) naar het hotmailadres worden doorgestuurd.

Overigens moet het wel kunnen, van een andere emailaccount mail importeren naar Hotmail.

Opties >
Citaat:
Het is mogelijk e-mailberichten van dit te account ontvangen
Bekijk alle berichten op dezelfde plek door de gewenste e-mailaccounts hier toe te voegen. Ze moeten geschikt zijn voor POP-servers, maar dat wordt gecontroleerd. Meer informatie.



Een e-mailaccount toevoegen

> klik op 'Een e-mailaccount toevoegen'


Dat snapte ik ook wel dat ik een ander email account kon importeren naar hotmail! Alleen daar kreeg ik foutmelding, hotmail herkende het niet of kon het niet importeren. Zelf weet ik wel hoe ik email moet importeren. Het probleem echter ligt bij de outlook account!

Alleen dat stukje wat je hierboven zei,
Maar als het bij Hotmail niet lukt om de mail van het gewenste emailadres te importeren, wellicht kun je dan de webmail van kokkerie.nl instellen dat alle berichten standaard (ook) naar het hotmailadres worden doorgestuurd.

klinkt interessant. Hoe doe ik dit?

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:26

Neej schreef:
Okee, nu raak ik in de war, ik dacht écht dat hotmail geen importfunctie had..

Met webmail wordt in dit geval het volgende bedoeld: Ik heb een website, noem het even mijnsite.nl. Daarbij heb ik een mailadres, info@mijnsite.nl. De mail van dit adres kan ik bekijken in een online webmailprogramma, wat ik kan bereiken door in mijn browser mail.mijnsite.nl in te typen..

[edit. ik heb jullie webmail gevonden :P kokkerie.nl/webmail :j als je werkgever dat intypt in zijn browser, en daar inlogt met zijn website-gegevens, kan hij zijn mail gewoon thuis bekijken]


Hee dat is handig, bedankt voor je zoek en speurwerk!

Ze kan dus nu overal haar mail bekijken! Dan is het koppelen op zich niet eens meer nodig. Al is het wel handig..

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:33

Oh, dus het kan niet, haha!

Nou ik heb iig een tijdelijk goede oplossing van Neej gekregen, en dat heb ik mijn werkgever uitgelegd.

Het koppelen van de accounts wordt dus lastig. Denk dat ik het hier maar bij moet laten?

Alvast super bednakt voor jullie oplossingen en het meedenken!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 18:26

Nee Chiqa, je snapt 'm nog steeds niet :P

Ik wil de werk mail forwarden naar het hotmail account van mijn werkgever, zodat zij thuis of ergens anders dan het werk, bijvoorbeeld in een internetcafé, ook haar werkmail kan openen. Outlook kan je namelijk (dacht ik, neej heeft dus net het tegendeel bewezen) nergens openen!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 18:48

Nu kan ik dus alsnog mijn werkmail openen via kokkerie.nl/webmail

Dus in principe is het probleem opgelost. Mijn werkgever kan nu alsnog haar werkmail openen thuis..

Ehm, chiqa, voor de duidelijkheid, werkmail IS outlook bij ons :P Werkmail moest dus via hotmail binnenkomen, dat je dus hotmail opent, en via hotmail ook je werkmail kan lezen! :) Dat lijkt vrij onmogelijk en dus houden we het zo.. ;)
Snap je het nu? :P
Ingewikkeld om uit te leggen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV en 68 bezoekers