Kpn versus Tele2 (internet)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Kpn of Tele2 internet?

Kpn
2 (40%)
Tele2
3 (60%)

Totaal aantal stemmen: 5


Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Kpn versus Tele2 (internet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 00:09

Ik zit in dubio met de keuze voor mijn internetprovider. Ik twijfel (na al veel providers van mijn lijstje te hebben gestreept) op dit moment tussen Kpn en Tele2.

Even op een rijtje:

Kpn:
Down- upload tot: 8 - 1 mb/s
Prijs: eerste 3 mnd €15,- daarna €25,-
Extra's: gratis draadloos modem, gratis hotspots internet
Eenmalige kosten: €15,-

Tele2:
Down- upload tot: 20 - 1 mb/s
Prijs: eerste 3 mnd 1€5,- daarna €25,-
Extra's: gratis draadloos modem,
Eenmalige kosten: €10,-

Ik hoop dat jullie mij dmv ervaringen met mijn keus kunnen helpen!

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 00:40

Tele 2 valt hier steeds uit, en ook bij andere mensen heb ik al vernomen. Als je toch tussen twee moet kiezen zou ik zelf voor KPN gaan.

Snor

Berichten: 246
Geregistreerd: 17-06-10

Re: Kpn versus Tele2 (internet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 01:01

Geen Tele2 nemen! Wij hebben verschrikkelijke ervaringen met hun service en het internet valt vaak uit. Meer info via pb verkrijgbaar :)

Patriciavt

Berichten: 11405
Geregistreerd: 16-07-05
Woonplaats: Almere

Re: Kpn versus Tele2 (internet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 01:06

Bij mams thuis hebben we KPN, hier bij mij thuis Tele2.. Dat Tele2 zit er pas een paar dagen op maar werkt goed. Omdat mijn computer geen wireless heeft en ik geen draad door m'n hele huis wilde, gaat de computer via een 'Sweex' (?) apparaat. Deze zit ingeplugt in het modem van Tele2 in de meterkast en een aparte zit in mijn computer, via stroom maken zij verbinding. Ook met de televisie zullen we dit systeem gaan gebruiken omdat ik - wederom - geen kabel door m'n kamer wil. Ja of je moet een gootje maken, dat zie ik niet gebeuren met mijn hij-doet-super-zijn-best-klus-man :P
Ik heb nog niet meegemaakt dat het internet uitviel met deze manier :D (maarja, mijn bonuspapa is ICT'er dus die heeft er wel een tikkie verstand van :P )

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 01:11

Ik heb sinds een paar jaar internet en telefoon van Tele2. Reden: de Tele2-installatiemonteur kwam wél opdagen en die van KPN tot twee keer toe niet. Over Tele2 ben ik dik tevreden, verbinding is tiptop en de klantenservice ervaar ik als fantastisch. Ben zelf klantenservicemedewerker en ik denk dat ik wat service betreft wel een klein beetje weet waar ik het over heb ;)

Overigens heb ik bij KPN gewerkt... wat een chaos. Je wil niet weten hoe ik daar mensen met klanten om heb horen gaan. Nee, KPN heeft voor mij voorgoed afgedaan, heb er geen goed woord voor over. Niet voor het KPN achter de schermen en niet voor hun "diensten" :n

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 01:32

hestejente schreef:
Ik heb sinds een paar jaar internet en telefoon van Tele2. Reden: de Tele2-installatiemonteur kwam wél opdagen en die van KPN tot twee keer toe niet. Over Tele2 ben ik dik tevreden, verbinding is tiptop en de klantenservice ervaar ik als fantastisch. Ben zelf klantenservicemedewerker en ik denk dat ik wat service betreft wel een klein beetje weet waar ik het over heb ;)

Overigens heb ik bij KPN gewerkt... wat een chaos. Je wil niet weten hoe ik daar mensen met klanten om heb horen gaan. Nee, KPN heeft voor mij voorgoed afgedaan, heb er geen goed woord voor over. Niet voor het KPN achter de schermen en niet voor hun "diensten" :n

Oh ik ben het echt zooo met je eens! Tele2 is echt super!

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 01:42

Misschien leuk om dit met een voorbeeldje te illustreren: door mijn eigen stommiteit (niet genoeg op mijn rekening) hadden ze uiteindelijk mijn internetverbinding afgesloten. Toen ik toch wel graag wilde bokken heb ik gebeld, en omdat ik prepaid heb belde de servicemedewerker terug om mij kosten te besparen! Ze heeft toen mijn verbinding weer geactiveerd zodat ik het overzicht van mijn rekening, met daarop de verschuldigde betaling, kon mailen. Die betaling zouden ze anders een dag later op een andere manier ook wel gezien hebben maar toch lieten ze mij weer online, zodat ze het nog diezelfde dag konden zien, en ik dus weer kon internetten. Was binnen de kortste keren gepiept.

Eerst had ik een contract van een jaar, is nu verlengd met 1,5 jaar en wanneer dat voorbij is wordt het voor onbepaalde tijd :)

Snor

Berichten: 246
Geregistreerd: 17-06-10

Re: Kpn versus Tele2 (internet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 02:13

Wij zijn ontzettend opgelicht en voorgelogen door Tele2 met ons totaalpakket, kwamen we helaas te laat achter. Beloftes die niet nagekomen werden, bijzonder slechte service, heeeeeeel veel gedoe met onze verhuizing. Morgen een langer verslag, sta echt verbaasd van jullie positieve ervaringen..... Voor ons NOOIT meer Tele2...

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:03

Zou zelf eigenlijk voor Ziggo gaan. Goede service en goede kwaliteit internet.
Dat was eerst wel heel anders.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:10

*krabt*

Ik krijg een beetje jeuk van Z*ggo :Y)

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:11

Zo wordt ik helemaal aggressief van Tele 2. Net viel hij weer om de 2 seconde uit.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:23

Misschien is het ook wisselend per regio? Ik woon in Midden-Nederland.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:28

In Breda en omgeving en Eindhoven en omgeving is het iig prut :o

Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Kpn versus Tele2 (internet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:31

Wij hebben Tele2 :) .. so far so good tot nu toe ..