Cryptocurrency

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20563
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 23:14

Ik verklein juist liever risico's... pak een stuk winst en laat de rest staan om door te groeien.

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 23:51

Ik zou inderdaad nog wel een deel laten staan dan. Heb nu 335 inzet en nu is het eindelijk weer wat gestegen naar 307 euro, dus nog wel verlies. Zodra ik 600 heb dan zal ik wat verkopen :)


Texnex
Berichten: 157
Geregistreerd: 24-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 00:19

Suzanne F. schreef:
Probleem is; wat is genoeg winst? Ik heb bitcoin gekocht op 3000 en verkocht op 6000. Dat vond ik toen genoeg winst. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik nooit verkocht natuurlijk.
Wie weet wordt HOLO ooit nog eens 50.000 euro waard. Tja, wie zal het zeggen hè.,
Ik heb ook Ethereum gehad voor 120. Verkocht omdat het zo weinig deed.
Dat hodlen is zo stom nog niet eigenlijk. Je moet geduld hebben en niet te snel te winst willen pakken eigenlijk. Maar ja, hebben is hebben. Het kan ook zo weer instorten.


Dit is voor iedereen anders natuurlijk. Voor sommige mensen is 50k winst bv "life changing" geld, voor anderen is het a drop in the bucket.

Kan zeggen dat geduld voor ons goed loont, maar je weet natuurlijk nooit wanneer het allemaal stopt en crasht. :+

Needje

Berichten: 19169
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 08:57

Ik heb wel wat Ada verkocht net op €1.999
En op 1.8 een buy order geplaatst weer.
We’ll see.

thirteenn

Berichten: 2078
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 09:30

Waar stel je de alert op bitvavo in? Het bedrag dat je geld waard moet zijn? Een bedrag dat de munt waard moet zijn?

All magic comes with a price, dearie

annepaardoes

Berichten: 7153
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 09:31

Texnex schreef:
Suzanne F. schreef:
Probleem is; wat is genoeg winst? Ik heb bitcoin gekocht op 3000 en verkocht op 6000. Dat vond ik toen genoeg winst. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik nooit verkocht natuurlijk.
Wie weet wordt HOLO ooit nog eens 50.000 euro waard. Tja, wie zal het zeggen hè.,
Ik heb ook Ethereum gehad voor 120. Verkocht omdat het zo weinig deed.
Dat hodlen is zo stom nog niet eigenlijk. Je moet geduld hebben en niet te snel te winst willen pakken eigenlijk. Maar ja, hebben is hebben. Het kan ook zo weer instorten.


Dit is voor iedereen anders natuurlijk. Voor sommige mensen is 50k winst bv "life changing" geld, voor anderen is het a drop in the bucket.

Kan zeggen dat geduld voor ons goed loont, maar je weet natuurlijk nooit wanneer het allemaal stopt en crasht. :+


Alleen moet het wel heel gek lopen voordat het stopt. Ik denk dat het nog maar net is begonnen. Natuurlijk zullen de gebruikelijke dips ook toeslaan, maar stiekem hoop ik op net zo’n maand als februari *\o/*
Ik heb er wel vertrouwen in.

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 09:34

Ik had Ada verdubbeld dus mijn inzet eruit gehaald maar gelijk in een bot voor vchain gezet :)
Even bedenken wanneer ik een deel uit XRP haal :)

Die 50k mag wel deze kant op hoor. Vind er wel een bestemming voor ;)

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Shiloh

Berichten: 19772
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 09:55

Voor mij loont geduld wel. Al is het alleen al dat ik er geen stress meer van heb. Ik heb in 2017 in totaal zo’n 600 euro ingezet. In 2018 ergens was dat nog zo’n 300 euro waard. Leuk? Nee. Maar gewoon afgewacht.

Van de week tikte de waarde 5000 aan. Inmiddels weer gezakt naar 4400. Maar omdat het sowieso al veel hoger zit dan mijn inzet, krijg ik er geen stress meer van. Het zit wel goed. Gaat wel weer omhoog. En zo niet, jammer dan, het is toch geld dat ik anders ook niet zou hebben, dat het tot onder mijn inzet zak laat ik niet meer gebeuren.

Ik kijk niet meer op van dips van 15-20%. Gaat vanzelf wel weer omhoog. Ik probeer dus de piek van deze cycle af te wachten en dan te verkopen. Maar ik denk dat dat niet zal gebeuren tot september-december ergens en dat we voor die tijd nog flinke prijs actie gaan zien.

In 2017 heb ik wel flink aan daytraden gedaan, maar kreeg er super veel stress van. Mijn werk leed eronder doordat ik hele dag grafieken in de gaten zat te houden. Ik sliep amper. Het was verslavend bijna. En constant die twijfel kopen of verkopen. Nee. Deze strategie is voor mijn gemoedsrust veel beter. De opbrengsten zijn wellicht minder groot. Maar de risico’s ook.

Dit is trouwens een heel interessant filmpje waar Louis Thomas (volg hem al heel lang, heb het hem nog niet vaak mis zien hebben) een interview houdt met twee hele grote investeerders waarbij ze allerlei grafieken afgaan en wat ze betekenen. Heel leerzaam.

https://youtu.be/-a33UhEbkEg

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Yavanna

Berichten: 2609
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 13:02

Is het jullie wel eens opgevallen dat als je op bitvavo kijkt, in de grafiek in je dashboard, er een heel andere tijd bij de pieken of dalen staat? Zo staat de laagste stand nu op 14.50 uur en 15.07 uur.. Iemand idee waar dat aan ligt? Ben ben nieuwsgierig eigenlijk..

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

Escada

Berichten: 3832
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:32

Ethereum wat doet u nu? := >;)

Volg ons! @purarazavalerio

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:46

Yavanna mij niet.

Escada idd zeg. Ik ben ook een beetje op aan het zoeken waarom zoveel mensen denken dat deze bull run nog langer gaat duren, maar echt snappen doe ik het nog steeds niet. :o Dat helpt nu ook niet mee haha.

J0anieke

Berichten: 4859
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:57

Moest wel gebeuren, vond t al lang duren tot eth ging corrigeren.

    Alana. ♡

Yavanna

Berichten: 2609
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:00

Ik heb ook alle meldingen even lekker uitgezet, ff geen crypto's.. Het zal wel weer goed komen uiteindelijk.. We hodlen gewoon door :)

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

Escada

Berichten: 3832
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:04

Ik heb zelf nu het meeste in ETH, een deel in VET en een klein stukje in AION en Ripple, tot nu toe alleen maar drama vandaag :') Ik ga er ook niet teveel naar kijken, trekt vast wel een beetje bij hopelijk

Volg ons! @purarazavalerio

Shiloh

Berichten: 19772
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:40

Dit is een stukje grafiek van 2017, heb je precies zo van die langere correctie periodes.


Afbeelding


Ik zie geen gekke dingen nu hoor. Dit zijn gewoon normale correcties die erbij horen.

Uiteindelijk heb je geen enkele garantie, maar ik zie niks waarvan ik me zorgen ga maken.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 22:12

Thx shilo! Dat zet het idd in perspectief. En van een bokker nemen we natuurlijk eerder dingen aan dan van een of andere youtuber. :+

Shiloh

Berichten: 19772
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 00:27

Uiteindelijk laad deze Bokker zich ook gewoon leiden door sommige YouTubers hoor :+ zoals van dat filmpje dat ik eerder deelde. Je moet het ook echt niet aannemen als financieel advies of zo. Maar zelf heb ik nog geen reden om te denken dat er iets veranderd is.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 03:36

Een (heel klein) deel van de correctie is ook weer toe te wijzen aan Elon Musk, deze keer omdat de mogelijkheid bestaat dat Tesla hun wallet met BTC gaan verkopen:

Afbeelding

Op zich zou het fijn zijn als hij daadwerkelijk verkoopt want dan stopt zijn invloed ook eens een keer. Dan mag hij lekker doorgaan met het promoten van Doge en hopelijk gaat hij ergens een stapje te ver zodat hij op zijn vinger getikt kan worden voor marktmanipulatie (respect voor wat hij doet met zijn bedrijven maar dat gedrag met elke brainfart maar op twitter plaatsen doet me aan iemand anders denken).


Onderstaand nog een keer ongeveer dezelfde grafiek als Shiloh als heeft gepost (2016-2018 BTC prijs), maar nu met % erbij:

Afbeelding

Anoniem

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 06:39

Voor wie genoeg heeft van Elon Musk, je kan de "fiets" coin kopen:

Afbeelding

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 06:42

Hahaha oh wat erg.
Ik moest hier echt hardop om lachen.
Maar die zal nog even doorstijgen :')

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 06:52

Shiloh schreef:
Uiteindelijk laad deze Bokker zich ook gewoon leiden door sommige YouTubers hoor :+ zoals van dat filmpje dat ik eerder deelde. Je moet het ook echt niet aannemen als financieel advies of zo. Maar zelf heb ik nog geen reden om te denken dat er iets veranderd is.


Oh ja bedankt voor dat filmpje nog ja!

Hmm ja het principe van die laatste coin sta ik wel achter. :+

Laat deze dip dan tot donderdag duren, zou leuk zijn als ik nog wat van mijn vakantiegeld kan gebruiken om de dip te kopen.

Yavanna

Berichten: 2609
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 07:25

Gypsy schreef:
Shiloh schreef:
Uiteindelijk laad deze Bokker zich ook gewoon leiden door sommige YouTubers hoor :+ zoals van dat filmpje dat ik eerder deelde. Je moet het ook echt niet aannemen als financieel advies of zo. Maar zelf heb ik nog geen reden om te denken dat er iets veranderd is.


Oh ja bedankt voor dat filmpje nog ja!

Hmm ja het principe van die laatste coin sta ik wel achter. :+

Laat deze dip dan tot donderdag duren, zou leuk zijn als ik nog wat van mijn vakantiegeld kan gebruiken om de dip te kopen.


Hahaha, denk dat er zo veel denken... Ik ga ook nog even wat extra investeren... Geen zin om de coins waar ik nu in geïnvesteerd heb, met verlies te verkopen.. Dus dan maar wat extra erin..
En Enzino, welke broker verkoopt die fiets.. ga ik daar even in inkopen _/-\o_ _/-\o_ ( grapje natuurlijk, maar ik denk dat je er wel mee binnen kan lopen als je het goed doet en er niet te lang in blijft hangen.. )

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

thirteenn

Berichten: 2078
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 07:48

Alles daalt weer flink :+ ik ben blij dat ik wat ADA heb kunnen verkopen toen hij de 2.00 aantikte.

All magic comes with a price, dearie

Escada

Berichten: 3832
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 08:03

Als een echte newbie maakte ik me er eerst wel druk om dat ik dacht oh nee zoveel verlies! Maar volgens mijn vriend is het nu een goed moment om juist wat in te kopen en het gewoon te laten staan. Hoe denken jullie daarover? Hebben jullie vertrouwen in een munt die je juist nu gaat inslaan?

Volg ons! @purarazavalerio

Sky

Berichten: 5067
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 08:17

Ja mooie tijd om bij te kopen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doerakje_, pol013, rien10, Schuur_ en 15 bezoekers