Fitbit, garmin, polar etc.

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:21

Ik heb zelf een Fitbit Versa 2 en zou eigenlijk de Sense willen. Maar heb deze ook nog geen jaar dus nu al switchen vind ik een beetje zonde van m'n geld :') De 2 heeft geen ingebouwde GPS maar geloof dat de Versa 3 en de Sense dat wel hebben.
Verder vind ik dat ie een hoop functies heeft en erg overzichtelijk is, en dat terwijl ik geen betaald abonnement heb. Kan er alles mee doen wat ik wil en hij koppelt ook makkelijk aan andere apps zoals Strava, Endomondo, MyFitnessPal, Spotify, Deezer, etc. Bij Deezer kan je bijv. een aantal playlists downloaden naar de watch. Een groot deel van de apps zijn ook via de watch zelf te starten/eindigen, nog afgezien van de eigen sporten die Fitbit erin heeft staan. Verder kan ik Whatsapp berichten beantwoorden met vooraf ingestelde berichten/emoticons of d.m.v. spraakbesturing. Opnemen via de watch kan ook, moet dan alleen wel bellen via mijn telefoon. Geen idee hoe dit zit met de Versa 3 of Sense eigenlijk.

Verder vind ik het een groot voordeel dat ie 5-6 dagen meegaat en vrij snel oplaad. Het is dan ook een sportstracker met smartwatch functies, en geen smartwatch met sportfuncties, zoals bijv. de Samsung Watch Active. Wat ik begreep moet die elke 1 a 2 dagen opgeladen worden en daar zou ik echt helemaal kriegel van worden, zeker als je ook je slaappatroon wil bijhouden.

De problemen die SandravdB aanhaalt heb ik ook vaker gehoord. Heb er zelfs gelukkig (nog) geen last van, maar wat ik zo in de Fitbit FBgroep teruglees is dat Fitbit heel schappelijk is m.b.t. garantie en omruilen waardoor je binnen no-time een nieuwe hebt of met flinke korting een nieuw model mag uitzoeken.
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 22-11-20 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Luna - Merel <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie