Fitbit, garmin, polar etc.

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nyaleti

Re: Fitbit, garmin, polar etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 01:28

Ik heb me er toevallig gisteren eens in verdiept. Ik ga de Samsung Galaxy watch active bestellen. Portemonnee vriendelijk en schijnt het goed te doen op een Huawei. Ik heb een P10 en hier hoort hij prima mee te draaien; een Huawei watch zou beter werken uiteraard maar dan zit je al weer in een hele andere klasse en groter uiterlijk.
De Samsung watch active is Klein en staat volgens recensies ook vrouwelijk IPV groot of lomp.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:22

ApplePapple schreef:
Nyaleti schreef:
Ik heb me er toevallig gisteren eens in verdiept. Ik ga de Samsung Galaxy watch active bestellen. Portemonnee vriendelijk en schijnt het goed te doen op een Huawei. Ik heb een P10 en hier hoort hij prima mee te draaien; een Huawei watch zou beter werken uiteraard maar dan zit je al weer in een hele andere klasse en groter uiterlijk.
De Samsung watch active is Klein en staat volgens recensies ook vrouwelijk IPV groot of lomp.

En hoe zit het met connecten? Aangezien ik geen Samsung account heb.

De polar houdt dan op ivm huawei telefoon.

Ik vind de garmin vivoactive of de venu ook best mooi, denk dat mijn keuze daarop gaat vallen.

Zover ik heb gelezen heb je de Samsung health app nodig. Die kun je gewoon downloaden. Draait allebei op Android dus moet lukken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie