Wat voor bed/slaapkamer hebben jullie ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JorineV
Berichten: 1084
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 15:08

Ons nieuwe bed is 160x210 met aparte lattenbodems, matrassen en ook elk een eigen dekbed. Eigen dekbed vooral omdat ik mezelf altijd helemaal mummificeer, en dan bleef er met een tweepersoons niks over voor mijn vriend... Ook fijn: een schuin hoofdbord, zodat je ook eens lekker kan zitten op bed.

Matrassen zijn van hetzelfde merk, dus even hoog, maar omdat die van mij zoveel zachter is (zijslaper) voelt het vaak net alsof die van hem hoger is. Dat was even wennen, maar eigenlijk hebben we er geen last van. De matrassen zitten keurig opgesloten in het ledikant, dus geen spleet ertussen. En omdat bij dit merk de vering iets verder doorloopt naar de randen hebben we ook geen kuilvorming in het midden - alleen dus wel een "opstapje" :+

We hebben getwijfeld over een topmatras, maar dat werd ons afgeraden ivm de ventilatie. We vroegen namelijk specifiek om een bed dat extra goed ventileert, en dat doe je dan teniet als je er nog een extra laag schuim bovenop legt. Hoeft natuurlijk geen issue te zijn, als jij die behoefte/noodzaak niet hebt ;)

Voor de maat die jij zoekt ts, zijn er ook heel veel goede betaalbare matrassen te vinden. Kijk eens bij de consumentenbond bijvoorbeeld naar de aanraders (beste koop). En kies vooral iets waar jij zelf goed op ligt! Mocht een toekomstige partner jouw bed niet fijn vinden, dan kun je nog kijken naar het vervangen van je lattenbodem voor meer of minder ondersteuning.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_ en 21 bezoekers