Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Yv_ schreef:Ik heb van huis af aan altijd al boxsprings gehad, zou ook nooit anders willen.
Bed zelf was niet zo duur, de matrassen echter wel. Ik heb een bed van 160 breed met 2 losse matrassen. Ik hou zelf van een zachter matras, expartner hield van wat hardere matrassen en sowieso is voor mannen een wat harder matras wel wat fijner heb ik het idee. Daarop heb ik een topper van 160 breed, molton en natuurlijk een hoes. Die spleet tussen de matrassen valt nauwelijks op. Of je moet echt even heel gek bewogen hebben natuurlijk. Qua slaapcomfort voor 1 of beide personen zou ik altijd voor 2 losse matrassen gaan, omdat je dan allebei je eigen behoeften kunt waarmaken. Ik zit te kijken naar een ander bed. Niet omdat deze niet goed meer is, maar omdat ik toch een maatje breder wil gaan.
Ik ben vooraf in een paar winkels gaan proefliggen, zal ook nooit een bed online kopen. Met proefliggen kun je advies horen en voel je ook meteen of het wel of niet lekker ligt.
Buffelduke schreef:Ik heb een Velda fly galvanitas met een tempur one matras. Een rib uit je lijf maar het ligt heerlijk. En het bed is echt een aanvulling op je interieur zo mooi.
Plaatje van internet:
[ [url=m/3FjauO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem in de grijze velvet uitvoering.
En qua overtrekset heb ik altijd mijn sets van katoen satijn qua materiaal. Zo heerlijk zacht
Gebruikers op dit forum: Casca, monsterina, Ninouschka, Shetje14, Sylviaaa, Vinny12511, zonnebloem18 en 19 bezoekers