Iphone vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Iphone vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-20 11:45

Hallo, mijn buurvrouw is de oplader van haar iPhone 5s kwijt, ik heb een USB c kabel liggen, maar een gewone, dus geen lightening kabel, kan zij met mijn kabel haar telefoon opladen of gaat die dan stuk? Bij voorbaat dank!

Kan het niet vinden op de netten...

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.


luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Re: Iphone vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-20 11:47

Oh... Dacht dat voor iPhone 8 een gewone USB c voldeed maar dat is dus niet zo...

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Re: Iphone vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-20 11:53

Het is iig dezelfde aansluiting, de iPhone heeft een USB c aansluiting alleen hebben de nieuwere types een lightning kabel voor snel opladen

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-20 12:12

Begrijp er echt helemaal niks van. Overal staat dat een iPhone een USB c aansluiting heeft, en ik had ook gevonden dat de modellen voor iPhone 8 een gewone USB c aansluiting hebben maar dat kan ik nu niet meer terug vinden, en alles gaat over USB c naar lightening kabel, en volgens mij is die lightening aansluiting een USB c aansluiting maar dan met een plaatje met een soort pinnetjes

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Re: Iphone vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-20 12:23

Oké... Thanks! Heel jammer maar helaas. Heb nog wel een oudere telefoon liggen die ze kan lenen maar het is een oudere mevrouw en ze is bang van wat ze niet kent, haar dochter neemt een kabel mee vrijdag dus dan moet ze het tot die tijd maar zonder doen, het is niet anders

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Dancer, DDD3, Mizsz_Kitty, SusanH en 118 bezoekers