Wat heb jij geleerd van je meubels? (Wat koop je niet meer?)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sintara

Berichten: 7377
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:23

Een oven zonder magnetronfunctie.
Ik wil mijn combi uit m'n vorige appartement terug |(

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB



Sintara

Berichten: 7377
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:27

Vooral eten opwarmen wat ik vergeet op te eten omdat ik afgeleid wordt :P of chocomel opwarmen.. Zoveel makkelijker in een magnetron dan in een pannetje.

Maar ik heb geen plek om een losse magnetron neer te zetten

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Sintara

Berichten: 7377
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:53

Earth schreef:
Niobe schreef:
Een hoge tafel met barkrukken, klonk als een leuk idee, maar zit waardeloos -O-

Klopt ja, die dingen hebben wij ook en elke keer denk ik ik ga eraan zitten om te werken aan school. Maar dan zit ik 10 min en ben ik er alweer klaar mee :')
Staat nu kleding te vangen op de slaapkamer.

Wij hadden spijt van onze gehaakte bank in combinatie met kat. Dat werd 1 grote krabpaal.

Oh ik vind het heerlijk, niet weg te slaan van mn barkruk. Eerst met een gewone tafel kon ik me er nooit toe zetten eraan te gaan zitten in m'n eentje, bij deze juist wel

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Sintara

Berichten: 7377
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:44

Niobe schreef:
Sintara schreef:
Oh ik vind het heerlijk, niet weg te slaan van mn barkruk. Eerst met een gewone tafel kon ik me er nooit toe zetten eraan te gaan zitten in m'n eentje, bij deze juist wel


Wil je mij alsjeblieft vertellen welke jij hebt? Ik heb hetzelfde als Earth, na 10 minuten al weer klaar mee. Krijg er rugpijn van en zit gewoon beroerd! Misschien ligt het bij mij aan de soort of zo?

Ehm, de duurste van ikea, met ook echt leren krukken erbij met rugleuning. Die krukken kwamen uit Duitsland..

Maar ik ben opzich vreemd met dit soort dingen, ik kan niet goed aan bureaus zitten en ipv op mijn bank ga ik ook vaak op de grond zitten. Mijn heupen vinden zo'n 90°hoek gewoon niet leuk

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Bo_Y, february, Kieffertje, KleinBoefje, Mila17, mino1, Sanne_zepp, topsylover en 65 bezoekers