Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Nabster schreef:Wachten tot je het pakket krijgt en het weer retour sturen, eventueel met nieuw formulier en er een mail aan wagen. Wat wil je nu doen dan? Even geduld oefenen.
amy495 schreef:Voor als er mensen zijn die dit nog volgen en/of tips hebben:
Pakket was weer terug bij mij. Helaas was ik niet thuis, dus heb het pakket niet kunnen weigeren(lag bij de buren). Op 6 oktober heb ik het weer teruggestuurd, weer inclusief track&trace en retourformulier. 7 oktober is het pakket afgeleverd bij het bedrijf. Had ze direct weer gemaild en track&trace doorgegeven.
Vandaag kreeg ik een standaard mail die ik al eerder heb ontvangen Wil niet de hele mail openbaar zetten, maar het komt er op neer dat mijn bestelling nog in het verzendproces zit (naar mij toe), die zou ik moeten retourneren waarna het bedrag overgemaakt word. Ze hebben dus mijn mail niet gelezen, anders wisten ze dat ik het al retour naar hen heb gedaan.
Het gaat dan wel niet om een giga bedrag, maar ik baal er enorm van dat het op deze manier gaat.
amy495 schreef:Mvdende: Ik denk dat je iemand anders verward met mij. Ik heb geen deken gekocht, geen vlek en het product wat ik retour stuurde was ongeopend. Bedrijf heeft de verzending via postNL terug retour gestuurd naar mij, die hebben de doos dus nog niet eens geopent. Denk dat je mijn verhaal compleet verkeerd leest of een verkeerd topic hebt.
Cioccolato schreef:Maar heb je eerst retour gestuurd en toen pas gemeld dat je retour ging doen?
In mijn weten moet je eerst retour melden en moet bedrijf dat bevestigen en kun je dan je retour sturen..
Het klinkt, zoals jij het typt, alsof het allemaal langs elkaar gaat.
Cioccolato schreef:Maar heb je bevestiging gehad?
Misschien is het mijn tik, maar ik stuur niks retour als ik geen bevestiging heb.