Buren op ons keukendak

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:24

Ik zou dit ook nooit goed vinden. Ook niet onder strenge voorwaarden en afspraken. Eenmaal toegezegd is het waarschijnlijk moeilijk om het weer terug te trekken als het niet werkt. En ivm corona maatregelen vind ik ook niet nodig. Je mag nog gewoon de straat op en kunt dan ook ergens een rustig bankje zoeken om te zitten.

Het lijkt me daarbij jullie dak. Ivm (brand)veiligheid en een goede vluchtroute lijkt me al dat een entree via een raam niet toegestaan zal zijn. En dan waarschijnlijk ook nog een dak zonder hek eromheen. En het is maar de vraag of dat dak op deze manier veilig belast mag worden.
+ naast jullie slaapkamer wat jullie de nodige privacy weg zal nemen. Genoeg redenen lijkt mij om aan te dragen bij je huurbaas. Helemaal als je bij de gemeente eerst uitgezocht hebt wat wel en niet mag.

Vjestagirl schreef:
Ik vind het wel raar dat je eerder contact opneemt met de gemeente dan met de huisbaas...


Ik juist niet. Zo kan ze eerst uitzoeken wat wel en niet mag en onder welke voorwaarden. Kan ze gelijk met juiste en concrete bezwaren komen tegenover haar huurbaas.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 18-05-20 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt



Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Re: Buren op ons keukendak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:12

Mij lijkt ook dat dit gesprek zal gaan om uit te vragen waarom het niet mag. En wellicht willen ze bespreken of er toch echt niets te regelen is.

Ik zou inderdaad heel duidelijk zijn. Geen ''sorry, we vinden eigenlijk ...'' maar gewoon een duidelijke ''nee, het is ons dak en daar willen we geen mensen op''. Als reden kun je nog aanvoeren dat je geen lekkage en geen inkijk wilt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers