Activity tracker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:01

Zertab schreef:
lenaa_tje schreef:
Bij die van mij(maar ik heb dus de 3 ) gaat dat heel makkelijk! Maar ik weet niet of het bij de 4 ook kan.


Ik heb idd de 4S gezien. Maar heeft een wit bandje met koperen rand. Vind ik heel mooi maar wil eigenlijk een zwart bandje, omdat wit zo snel vies is en zwart overal bij kan. En ik zag dat je een voucher krijgt om bij Garmin te bestellen. Krijg op hun site alleen geen losse bandjes gevonden? Dan zou ik wit met zwart kunnen wisselen. Ik vind de zwarte zo saai.


Met de VivoActive kan je heel makkelijk bandje wisselen. Er zit een quick release mechanisme op, een klein pinnetje aan de binnenkant van het bandje dat je opzij schuift en dan kan je het bandje er zo uit halen en wisselen.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 09:03

ClaudiaHS schreef:
Wat is tegenvallen?
Mijn gear fit ging amper een dag mee en mijn fitbit nu gaat ruim 4 dgn mee.


Ik lees over het algemeen dat de batterij twee dagen meegaat. Opzich wel logisch voor zo'n horloge. Oplaadtijd schijnt snel te zijn.

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:03

Zertab schreef:
Ik had dus deze gezien, kan ook alles wat ik wil en volgens mij ook GPS. Corrigeer me als ik het fout heb!
En dan wil ik met de voucher het zwarte bandje halen.

https://www.coolblue.nl/product/836163/ ... 40-mm.html


Klopt, ik heb zelf de VivoActive 4 omdat ik juist een iets grotere wilde aar de 4S lijkt me goed bij je wensen te passen. En hij heeft idd ook GPS :j

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:06

Zertab schreef:
ClaudiaHS schreef:
Wat is tegenvallen?
Mijn gear fit ging amper een dag mee en mijn fitbit nu gaat ruim 4 dgn mee.


Ik lees over het algemeen dat de batterij twee dagen meegaat. Opzich wel logisch voor zo'n horloge. Oplaadtijd schijnt snel te zijn.


Een beetje afhankelijk van wat je er mee doet gaat ie wel langer mee dan 2 dagen. Als je elke dag uren erop uit gaat en de GPS functie er bij gebruikt dan gaat het wel hard ja, maar ik laad hem iedere 3 dagen op omdat ik 3 keer in de week een eind ga fietsen en de batterij is bij mij niet onder de 20% geweest nog.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 09:09

Ah oké dankjewel! Ik wandel elke dag een stukje dus alleen dan zal ik de GPS functie gebruiken. Ook berichten beantwoorden zal ik denk ik alleen doen als ik mijn telefoon niet zo bij de hand heb.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:13

Zertab schreef:
Ah oké dankjewel! Ik wandel elke dag een stukje dus alleen dan zal ik de GPS functie gebruiken. Ook berichten beantwoorden zal ik denk ik alleen doen als ik mijn telefoon niet zo bij de hand heb.

Ik laad mijn horloge altijd op als ik onder de douche ga. Dan is hij altijd zo opgeladen.
Ik heb dus de oudere en dus ook wat minder functies lijkt mij maar met een paar keer in de week gps aan kan ik er minimaal 5 dagen mee doen. Opladen kost uurtje. Dus dat doe ik s avonds als ik ga douchen. S nachts heb ik het horloge uit.

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:01

Die van mij gaat ook makkelijk 4 dagen mee en is inderdaad in een uurtje weer vol.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 12:06

Dankjewel allemaal! :)

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:14

Ik volg even. Ik twijfel tussen de vivoactive 3 en vivoactive 4s.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 13:15

wythlove schreef:
Ik volg even. Ik twijfel tussen de vivoactive 3 en vivoactive 4s.


Vanwaar de twijfel?

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:23

Ik vind het beeldscherm van de 4s wat mooier, maar kan nergens vinden of je die wijzerplaten ook op de 3 kan downloaden.

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:43

wythlove schreef:
Ik vind het beeldscherm van de 4s wat mooier, maar kan nergens vinden of je die wijzerplaten ook op de 3 kan downloaden.


Je kan op de 3 ook de achtergrond wijzigen. Ik heb bijvoorbeeld nu deze:


Afbeelding

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:44

Mooi! En scheelt toch weer wat geld.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 14:07

Ik heb de 4s besteld! *\o/*

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 14:18

Zijn er hier mensen die een Garmin horloge gekocht hebben en de voucher erbij kregen?

Snippergroen

Berichten: 6680
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:19

Gefeliciteerd met je koop TS :D Voor mensen die zelf nog zoeken: Ik heb een Polar Vantage M. Is wel een wat duurdere klasse maar bevalt heel goed. Voldoet ook aan alle eisen die TS gesteld heeft :) is wel echt een sporthorloge en geen smartwatch dus ontvangt geen appjes o.i.d..

Hoewel ik 'm gekocht heb voor mijn sport vind ik zelf de slaapanalyse functie het leukst :=

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 14:22

Ik plaats zeker een foto en naar verloop van tijd ook hoe deze bevalt, voor de mensen die nog opzoek zijn.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 15:20

Hoe houden jullie de horloges schoon? Even een vraag vooraf haha

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 15:40

Ik vind hem echt super mooi maar ben heel bang dat het witte snel vies wordt en niet schoon te maken is. Maar een zwarte vind ik saai... Dus ik wilde eigenlijk een zwarte met een en gekleurde rand haha. Maar die is er helaas niet.. dan kom je uit bij de Venu en die is echt duur.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:59

Negerzoen schreef:
Gefeliciteerd met je koop TS :D Voor mensen die zelf nog zoeken: Ik heb een Polar Vantage M. Is wel een wat duurdere klasse maar bevalt heel goed. Voldoet ook aan alle eisen die TS gesteld heeft :) is wel echt een sporthorloge en geen smartwatch dus ontvangt geen appjes o.i.d..

Hoewel ik 'm gekocht heb voor mijn sport vind ik zelf de slaapanalyse functie het leukst :=


Die kan wel appjes ontvangen :D ik krijg gewoon alle meldingen binnen. Maar het is inderdaad wel meer een sporthorloge, en iets groter dan de vivoactive. Neemt niet weg dat ik ook heel blij met de polar ben.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:04

Heb je al een horloge gevonden? Ik heb deze https://www.belsimpel.nl/accessoire-det ... -aluminium
Je hebt hem ook in een kleinere vorm. Batterij gaat voor mij makkelijk 2 tot 3 weken mee. Als ik flink aan het sporten ben gaat de batterij makkelijk een week mee. Je kan er appjes mee ontvangen maar niet reageren.
Alle specificaties staan in het linkje. Het is zeker de moeite waard om hem even te checken! Je hebt sinds kort ook andere kleuren zie ik :)

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:56


Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 17:42

Ja ik heb hem gekocht maar twijfel over de kleur... ik wil heel graag een koperen randje en dan voor de rest zwart. Ik ben bang dat het wit snel vies wordt. Nu heb ik die van Fineapppe aangeklikt en die heeft precies qua model en kleur wat ik wil.
Maar weet iemand of deze ook kan wat ik wil?

https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/58356 ... 0-06#specs

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:47

Zertab schreef:
Ja ik heb hem gekocht maar twijfel over de kleur... ik wil heel graag een koperen randje en dan voor de rest zwart. Ik ben bang dat het wit snel vies wordt. Nu heb ik die van Fineapppe aangeklikt en die heeft precies qua model en kleur wat ik wil.
Maar weet iemand of deze ook kan wat ik wil?

https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/58356 ... 0-06#specs


Maar jij hebt de VivoActive toch? En dit is de VivoMove. Of zit daar nou geen verschil in :+

Ik weet niet waar je hem voor gaat gebruiken maar ik denk dat hij bij de paarden wel sneller vies zal worden. Maar je mag toch wel van zo'n duur horloge verwachten dat hij wel tegen wat vuil kan..

Edit; ik zie net dat ze voor 30 euro los te bestellen zijn.
Laatst bijgewerkt door Fineapple op 27-05-20 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 17:48

Fineapple schreef:
Zertab schreef:
Ja ik heb hem gekocht maar twijfel over de kleur... ik wil heel graag een koperen randje en dan voor de rest zwart. Ik ben bang dat het wit snel vies wordt. Nu heb ik die van Fineapppe aangeklikt en die heeft precies qua model en kleur wat ik wil.
Maar weet iemand of deze ook kan wat ik wil?

https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/58356 ... 0-06#specs


Maar jij hebt de VivoActive toch? En dit is de VivoMove. Of zit daar nou geen verschil in :+

Ik weet niet waar je hem voor gaat gebruiken maar ik denk dat hij bij de paarden wel sneller vies zal worden. Maar je mag toch wel van zo'n duur horloge verwachten dat hij wel tegen wat vuil kan..


Nee is idd de Active die ik heb. Maar ik dacht dat de Move niet waterdicht was maar wel dus.

En ik rijd geen paard meer.