Smartwatch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 09:25

Hoi,

Jullie kunnen mij misschien wel helpen. Ik wil voor mijn man een smartwatch kopen. Hij is bijna jarig dus dacht dit is een mooi en handig cadeau. Ik heb totaal geen verstand van smartwachtes.
Ik zou vooral graag een handige Watch willen. Een die zich niet alleen focust op het sporten. Mijn man voetbalt en doet hardlopen. Maar er hoeft geen sport coach of extra sport apps op te zitten. Gewoon de basis dingen zoals hartslag, stappenteller is prima. Andere apps, of synchroniseren met zijn Samsung zou fijn zijn. En een die handig in gebruik is. Graag waterdicht/bestendig. Uiteraard wel een beetje een stevig ding, biet dat hij snel stuk gaat. Mijn klust nogal graag

Ik lees goede verhalen over de Garmin. Zou de samsungwatch ook iets zijn? Of is deze vrij duur omdat het een Samsung is.


Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 10:14

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb uiteraard gegoogled. Alleen er is zoveel keus. Er staan bijv. Bij specificaties 20 dingen. Maar ja, wat werkt nu echt goed en wat is handig. Ik zal er een paar uitzoeken die mij wat lijken. Dan kunnen jullie mij misschien wat specifieker helpen.

Thanx!

Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:23

Oohhh jeetje. Garmin heeft ook heel veel keus %)


Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:51

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze leken mij wel wat. De eerste is meer sporthorloge, dus die valt denk ik af.
Iemand feedback op deze andere watches

Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:15

Mando schreef:
Heel veel MK horloges in de aanbieding bij verschillende aanbieders.

Michael Kors Access Sofie (Gen4)

Ik vind ze wel heel mooi.


Die vind ik ook erg mooi. Helaas kan je het bandje niet veranderen. Het lijkt mij leuk om soms een ander kleurtje te hebben. Ben bang dat ik er anders op een gegeven moment op ben uitgekeken

Is dit wel een goed horloge? Iemand ervaring mee. Ik twijfel ook tussen MK, Garmin vivomove en ik zag ook een mooie van Fossil. Leek een beetje op de MK

Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:07

Ik heb de fossil smartwatch bij een vriendin gezien. Mooi horloge. Hij slaat volgens mij alles op in het horloge en niet in een app. Er zit geen eigen app bij. Ze moet nog uitzoeken hoe het horloge precies werkt. Maar dat zou ik wel vervelend vinden. Vind het horloge erg mooi, maar zou wel graag een app willen waar je bijv hartslag, slaap, stappen enz in kan zien.

Ik weet het even niet meer. De fitbit vind ik mooi maar te veel sporthorloge achtig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers