Goedkope laptop, niet doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Goedkope laptop, niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-20 16:22

Na 13 jaar trouwe dienst is onze PC overleden. Waar ik hem vroeger veel gebruikte zijn veel zaken nu overgenomen door mijn ipad en iphone. Toch was ik best verknocht aan mijn Windows PC'tje. We hebben een klein bedrijf en de offertes en facturen maakte ik erop, foto's werden opgeslagen, bankieren vond ik ook wel handig. Nu had ik bedacht dat ik ipv een nieuwe PC wel een laptop kon kopen. Kan er alles op wat ik wil en is toch wat voordeliger dan een hele nieuwe PC met toebehoren. Nu had ik zitten neuzen op Bol en kwam een paar laptops tegen van rond de 350 euro. Bij de plaatselijke computerboer gevraagd of hij dergelijke apparaten ook verkocht en op die vraag werd ik bijna afgeschoten. Een fatsoenlijke laptop had ik echt niet onder de 600-700 euro en die goedkopere apparaten waren gewoon slecht en ik zou er hooguit 2 jaar mee kunnen doen. Nu vraag ik me af: is dat zo? Doe ik geheid een miskoop met een laptop van 350 euro? Iemand die er meer van weet of bokkers die een goede of juist slechte ervaring hebben met een goedkopere laptop?
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.


thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Goedkope laptop, niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-20 17:11

Heel erg bedankt voor alle reacties. Goede tips voorbij zien komen. Ga ermee aan de slag

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Goedkope laptop, niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-20 13:59

Wat een boel reacties. Maakt het er niet gemakkelijker op. Ga er van het weekend eens rustig voor zitten. Feit is wel dat ik er niet heel veel op/mee ga doen. Geen zware boekhoudprogramma’s, geen films kijken of gamen. Maar echt iedereen heel erg bedankt.

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-20 15:31

Bambelien schreef:
Duhelo, bedankt voor je reactie! Hmmm dat maakt het niet makkelijker.

Deze leek mij ook wel wat:
https://www.coolblue.nl/product/859229/ ... c486t.html

De Asus Vivibook flip. Iemand hier ervaring mee? Zijn deze specificaties een beetje geschikt voor tekstverwerking, internetten en een incidenteel filmpje?

TO, ik merk dat ik je topic gebruik, maar vind het zonde om een nieuwe te openen. Indien het stoort doe ik dit alsnog!


Nee alsjeblieft niet. Vind ik alleen maar fijn en blijft alle info bijelkaar.

Lees hier ook over Chromebook. Ik heb van mijn oude computer documenten in Windows gehaald en wilde dat op nieuwe laptop plaatsen. Nu lees ik dat Windows niet op chromebook kan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Polarize en 60 bezoekers