Basgitaar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Basgitaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-20 15:27

(Ik weet niet zeker of dit goed staat, maar dit leek me het beste)

Heeft er iemand verstand van basgitaren hier? XD Mij lijkt het wel leuk om het zelf te gaan leren als hobby, maar dan moet ik eerst een basgitaar hebben en ik heb geen idee wat nou precies een goede kwaliteit basgitaar maakt en waar je die het beste kunt kopen -O-

Edit: kan je ook met oortjes of een koptelefoon basgitaar spelen? Anders maak ik mijn ouders gek hahaha

*Confused screaming*


Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-20 15:35

dinek123 schreef:
Wat is ongeveer je budget?
Ik heb een vrij simpele bij thomann besteld geloof ik (is dan ook niet mijn main instrument, vind het gewoon leuk om af en toe te bassen).

Vergeet niet dat je naast de basgitaar zelf, ook een basversterker nodig hebt! :)


€ 200/250 maximaal, en dat van die basversterker wist ik al haha, daarom vroeg ik of het ook mogelijk zou kunnen zijn met oortjes omdat mijn ouders er anders last van zullen krijgen (tenzij het heel zacht gespeeld kan worden)

*Confused screaming*


Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-20 16:52

Is het een goed idee om online een basgitaar te kopen, of is het handiger als je naar een winkel gaat? XD
Ik zit nu trouwens ook een beetje rond te kijken, en wat is het verschil tussen 4-snarige P-bassen en 4-snarige J-bassen?

*Confused screaming*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desi92, Felixity, Flippertje, paljaslaura, sandra1312, Selina, SentiBot, Ubermetrics, Vagabondo en 23 bezoekers