Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 16:14

imd schreef:
@boras: ondanks het consequent legen van het filter dan? Weet dat mijn moeder dat niet vaak genoeg doet, dat is sowieso gevaarlijk natuurlijk. Ik zou m zelf sowieso nooit aanzetten als ik niet thuis ben of slaap inderdaad..

Beide filters. Heb laatst eens begrepen dat het brandgevaar nog niet eens zo zeer in het filter in de trommel zit, want veel mensen maken die wel regelmatig schoon, maar in het filter van de droger zelf. Die van de motor ofzo denk ik. Ik heb iig nog een apart filter, naast die in de deur dus, welke ik ook 1x in de zoveel tijd leeg. Veel mensen schijnen dat niet te weten/niet te doen en vaak schijnt de brand daar vandaan te komen.

Tof kleurtje hierboven! Ik vind je foto van die 2 paarden aan de muur ook echt prachtig! :)

Luna <3

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:10

Hier 2 1persoonsdekbedden in een lits-jumeaux overtrek... :=
En in de zomer een 1 persoonsdekbed aan mijn kant en mijn vriend alleen het laken.
Ik vind ieder een 1pers dekbed verschrikkelijk maar ik moet wel altijd onder een donsdekbed liggen terwijl mijn vriend het snel te warm heeft. Klemmetjes gekocht om ze in de overtrek bij elkaar te houden en moet zeggen dat het heel prima werkt. Geen gedoe met te warm/te koud maar wel gewoon tegen elkaar aan kunnen liggen enzo :)

Trouwens een erg gave bank twee pagina's terug! Past idd super met het kleed zo!

Luna <3

Blacky94

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 12:53

Wat een gaaf huis zeg! Ik zou idd ook voor wat groens gaan :)
Ik heb zelf oa een monstera en een ficus staan en vooral die eerste ben ik echt heel blij mee. Ding is ondertussen, in nog geen jaar tijd, ook wel aardig uit de kluiten gewassen dus staat nu noodgedwongen niet meer op zijn oorspronkelijke plek :=
Maar idd erg makkelijke plant om te onderhouden. En mocht je bang zijn dat je daar groene vingers voor mist, ik heb zelf de app "Plantsome" die mij precies verteld wanneer welke plant hoeveel water moet hebben :D

Afbeelding

Luna <3

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:07

Peacock pride/peacock pearl van flexa? Of iets in die richting?

Luna <3

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 21:46

liekec schreef:
Amber_anne schreef:
Wij hebben een kapstok gehaald die eigenlijk gelijk is aan deze. Staat heel leuk in de gang en super handig

[ [url=m/z8bRkE.png]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben ook zo een, staat heel rustig vind ik zelf omdat alles op een plek is in je hal!

[ [url=m/cPY6na.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook min of meer een vergelijkbare als deze, alleen dan compleet zwart en van de IKEA. Met mijn vriend zijn schoenen er in :') Ik heb zelf nog een zelfgemaakt (open) schoenenrek van steigerhout net achter de deur staan met al mijn schoenen en laarzen :') maar die is denk ik wel zo'n 150cm hoog. Niet heel breed maar voor zoiets moet je dan maar net ruimte (en zin in) hebben en het klinkt alsof een kapstok in doe gang sowieso al een opgave wordt.. :=

Luna <3