Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:04

beatje schreef:
Vind het mooi Mayo, maar heb wel zoiets van ,wat jammer dat er niks van de charme van het oude huis terug te vinden is. Het is nu een nieuwbouw woning.

Ik heb dat ook een klein beetje. Ik vind het huis er echt supermooie en smaakvol uitzien, maar ik mis een beetje terugkomst van bijv de glas in loodarme, paneeldeuren etc. Maar dat is denk ik ook smaak...vond het voor ook niet heel verkeerd namelijk...

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:44

nou...dinsdag hebben we getekend en vandaag is klusdag nr. 1. Zal, als ik het niet vergeet, foto's maken. Moet zelf eerst naar de kunstacademie tot half 1 maar vriend, schoonouders en zwager zijn er alvast!

dems75

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 05:16

Krijtverf zou ik zeggen...

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 13:13

even een kleine sneakpeek na de verhuizing. Nog niet helemaal klaar maar wilde het toch laten zien. Even HELEMAAL anders dan vorige huis waar de standaard zwart staal, hout, cognac leer en blauwgroentinten.
Na dit OVERAL te hebben gezien, roer om en lekker weer in een oud huis naar ouderwets gezellig. Hout tegen de muren, houten vloeren, LICHT ...wat een verademing ;) Velen zullen het niets vinden hoor, maar wij voelen ons hier zoveel prettiger bij. Lekker tegen de stroom in zwemmen hahaha
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 19:48

Er gaat nog eea veranderen, oa de bank, laat ik zsm zien. Thanks allen! Het is zo knus zonder te gestyled te zijn. Misschien een overdosis gehad in het vorige huis haha. Verschil in huis is niet alleen ruim 45m2 minder nu, maar ook 120 jaar ouder

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 19:59

Dank je wel. Die kast waar dat paard op staat is al gedaan, zal morgen even foto van voor maken.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 04:43

Janine1990 schreef:
Oh ben benieuwd! Kijk er zo wat vreemd tegenaan. Alsof het van dat jaren 90 licht eiken is... Maar dat verwacht ik niet helemaal bij jou ofzo :o
]

:D :')
Haha, het kastje is antiek. Zit nog wat oude verf op hier en daar. Binnenkant behangen en de planken zijn zijnstaalblauw

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 17:21

jaaa de hoezen van de banken zijn binnen. Zoveel beter nu!
Afbeelding

Die andere bank ook hoor...maar daar zat mijn vriend op en die wilde niet even opstaan hahaha

En dan nu het kastje...Afbeelding

Afbeelding

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 14:40

jaaaa geel! Ik ben zo blij met wit en geel en beetje blauw in huis! Het voelt zo licht en zonnig en knus!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 08:21

Heel mooi eulogy en Denise_storm! Ik vind dat donkerblauw heel mooi, maar ik wil juist mijn slaapkamer zo licht mogelijk hahaha. Hou van licht, luchtig, kraakwit...kweenie waarom ;) Kan andere dingen echt wel waarderen, maar niet voor mezelf