Elektrische Fiets

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Froukje_J

Berichten: 2165
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 20:23

Mag ik mij ook melden?

Ik heb dan vandaag ook eindelijk de keus kunnen maken en het is een Sparta F8e 2019 met 500wh accu geworden
Dus ik kan snel weer heerlijk fietsen met m'n dochter achterop
Afbeelding


Froukje_J

Berichten: 2165
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 06:09

Saaams schreef:
Mooi! Die fiets had ik ook besteld, alleen geannuleerd. Achteraf toch niet fijn dst je niet harder kan fietsen dan 25km/h. Snap de veiligheid uiteraard.. zeker met een kind, maar mijn gemiddelde tempo ligt al rond de 21 zonder ondersteuning :+ dus ik liep er tegen aan dat hij je dan een soort terug duwt.

Haha je kan wel harder maar bij 25 houd hij op met ondersteuning.. Ik had met de testrit ook de 27 km er voor :Y)
En idd veiligheid voorop met een kind op Je fiets. En het gaat mij niet om het snel fietsen maar ik heb meerdere forse beperkingen in m'n rug en daardoor is het lastig om op de gewone fiets vooruit te komen, al helemaal met een kind op je fiets

Froukje_J

Berichten: 2165
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Elektrische Fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 09:47

Enorm veel sterkte kaatje! :(:)
Hier ondertussen ook mijn sparta binnen en hij bevalt prima! Gelijk de eerste avond een blok om gefietst van 20 km en dat na een werkdag en zonder rug klachten *\o/*


Froukje_J

Berichten: 2165
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:42

cynthiar schreef:
Welke Sparta heb jij?

De Sparta F8e
Afbeelding

Froukje_J

Berichten: 2165
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Elektrische Fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 05:32

Mijn fiets+accu was binnen een week bij de dealer(Sparta)! Heb wel de zwaardere accu

Froukje_J

Berichten: 2165
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 07:06

fohadie schreef:
Ik was opzoek naar een topic over de elektrische fiets, en kwam dus hier uit. Ik ben hartpatient en heb soms moeite met fietsen. Ik heb een andere baan per november en mag nu een stuk verderweg. Geen auto of rijbewijs. Helaas heb ik niet zo,n breed budget en ik zag bij de Decathlon diverse fietsen op hun site staan. Iemand hier ervaring mee? De gewone bedoel ik dan, niet de mauntainbike variant. Ik zoek liefst een fiets onder de 1000 euro.

Mijn ouders zijn beide Hart patiënt en hebben beide ook een eclectische fiets...een Batavus en een Sparta..
Ik zou echt goed gaan testen, moeder had eerst een Cortina deze fietste veel te zwaar en was niet comfortabel(al helemaal niet voor een hart patiënt)
Nu kan dit per persoon verschillen natuurlijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, kamsel en 15 bezoekers