Elektrische Fiets

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zoolgangster

Re: Elektrische Fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:36

Ik heb een Gazelle Orange C8, heb hem nog maar 2 weken, en ben er erg blij mee! Hiervoor reed ik een stokoude Piaggio Ciao snorfiets, die 5 liter mengsmering per week slurpte, vanwege het heen en weer rijden naar de verschillende locaties waar ik werk.

Hallo allemaal, wat fijn dat er [o] [o] zijn...

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 15:05

karuna schreef:
Is idd fiets van het jaar op europees nivo. Gv heeft pas rondje gemaakt en de victoria valt af. Over blijft de gazelle orange of lucerne en deze sparta. Maar de laatste heeft zijn voorkeur, twijfel is vooral de gevoelige lak en de hoogte is wat lastig. 57 cm was net te hoog met de verende zadelpen, dan moet of 53 cm of de pen wijzigen.

Oh ja, die verende zadelpen... Daarmee was mijn Gazelle ook te hoog voor mij, met een gewone zadelpen en de allerlaagste stand is het verholpen, maar ja, nu moet ik dus zonder die vering fietsen. Dat is dus wel het nadeel van de meeste ebikes, dat ze te hoog zijn voor mensen van rond de 1.60, en dat zijn best wel veel ouderen.

Hallo allemaal, wat fijn dat er [o] [o] zijn...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie