Elektrische Fiets

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Re: Elektrische Fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:45

Hier sinds een maand de Trenergy Everest. Nog geen lange afstanden op gefietst. Wel inmiddels de bagagedrager verlenger er weer af laten halen. Deze zat er op om zowel kinderzitje als fietstassen op de fiets te krijgen, maar ik had een zakje witlof en 2 plantjes in de fietstassen en merkte dat de achterkant van de fiets ging zwabberen. Dat wil je niet een hele weg naar het werk en zeker niet wanneer onze zoon ook in het stoeltje zit. Fiets zelf bevalt prima!

Voor nieuwe/ongebruikte babykleding maat 50-80 zie mijn advertenties.


FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Re: Elektrische Fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:53

Tja, elektrische fiets met kinderzitje en fietstassen wilde ik ook graag. Voordeel: Dan kan ik straks mooi hem naar school/opvang brengen en direct door naar werk. Maar het is mij niet goed bevallen, door de verlenger ging de fiets echt snel slingeren.

Voor nieuwe/ongebruikte babykleding maat 50-80 zie mijn advertenties.

FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 10:31

viphorse schreef:
Iemand ervaring met een Gazelle fiets met middenmotor of een cortina ook middenmotor ?
Twijfel tussen deze 2 en prijsverschil is goed aanwezig.


Om dezelfde reden heb ik getwijfeld tussen Gazelle en Trenergy. Met de fietsenwinkel over gehad en zij gaven aan de Trenergy meer te verkopen juist om deze reden. Kwaliteit schijnt niet onder te doen voor Gazelle. Anders bij de fietsenwinkel jou merken ook even navragen wat de ervaringen zijn?

Voor nieuwe/ongebruikte babykleding maat 50-80 zie mijn advertenties.


FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Re: Elektrische Fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:45

Ik heb zelf geen transportfiets, maar vind het wel een fijn merk en ze hebben wel een transport model. Trenergy fietsen.

Voor nieuwe/ongebruikte babykleding maat 50-80 zie mijn advertenties.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CecileDV, dollyspikkel, Eefje_Sammy, Lucia88, Rupser, Verara, wisja, Wopkebrok, xxCYNNxx, Yipee en 115 bezoekers