Even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meliss1608
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-08-20

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-22 10:29

Hoi ik ben melissa.
Eigenaar van een mooie lieve friese merrie van 5 jaar☺️

Ik sluit me aan omdat ik vaak via google op deze site terecht kom en antwoord op men vraag vind

Nu heb ik een vraag waarvan ik het antwoord niet terug vind dus ik dacht ze even zelf te stellen

De vraag is puppy gerelateerd.
Hoe en waar stel ik deze vraag nu het best?

Dankjewel alvast


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:11

Hallo Melissa, welkom op Bokt en heel veel plezier hier!

Jouw puppygerelateerde vraag past het beste op [BB] BeestenBoel, dat is het gedeelte wat is ingericht voor alle vragen over andere dieren dan paarden/pony's.

Alleen kun je hier als nieuwe bokker nog niet meteen plaatsen, daarvoor moet je eerst toegang hebben tot de Kudde. En om toegang te krijgen tot die kudde heb je eerst 25 nuttige berichten hebben in de topics op het tabblad Informatief. In de help, om precies te zijn hier: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F kun je lezen hoe dat precies zit, waar je de nuttige berichten moet posten en hoe je dan toegang krijgt tot de kudde.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Er is altijd wel iemand die je wil helpen!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers