Even voorstellen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knor
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-22

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-22 12:24

Hoi allemaal!

Ik ben Floor en ik ben 18 jaar. Ik heb vroeger wel op Bokt gezeten maar nu al een tijdje niet meer dus ik heb een nieuw account aangemaakt en ik wilde mezelf (en mijn paarden natuurlijk) even voorstellen. :)

We wonen sinds kort in de Achterhoek en hebben de paarden aan huis. Ik rijd vanaf mijn 8ste, eerst op de manege, en vanaf mijn 12e op eigen paarden en bijrijdpaarden. Ik heb vroeger een beetje gesprongen, maar nu rijd ik dressuur, dat vind ik het leukst!

Dit is mijn paard Corrie, we hebben haar nu iets meer dan 3 jaar. Ze is een 15 jarige KWPN merrie. Corrie is een mega lief en werkwillig paard, ze doet het echt alles voor je. <3 Ik rijd met haar Z2 dressuur, en hopelijk binnenkort ZZL.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de pony van mijn zusje; Ike. Hij is bijna 3 jaar van ons, en hij is een 13 jarige NRPS ruin. Ike is een lieve en grappige pony, en altijd vrolijk!(ookal kijkt hij meestal niet zo, haha) Ik reed vroeger ook op hem, we deden dressuur en waren Z1 startgerechtigd. Hij heeft helaas een nare blessure opgelopen door een val 2 jaar geleden en daardoor kan ik hem niet meer rijden, hij kan alleen nog rustig een rondje hobbelen met mijn zusje af en toe.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is Dolly (ook van mijn zusje), we hebben haar nu ongeveer een half jaar. Dolly is 11 jaar en een appaloosa (verrassing). Dolly is heel werkwillig en vrolijk, ze heeft altijd wel zin om iets te doen :) . Ze stond vroeger op een manege als het goed is, dus misschien dat iemand haar herkent? :o Mijn zusje rijdt vooral op Dolly, maar ik soms ook. Ik zou haar graag nog een keer willen starten, maar eerst even verder trainen!
Afbeelding

Afbeelding

Dit is Tomaat, zij is nu een paar maanden van mij. Ze is de jongste van het stel; ze is een 4 jarige KWPN merrie. Ze is heel lief, maar nog wel echt een jong paard en soms dus een beetje eigenwijs :D We zijn nu rustig een beetje aan het rijden, ik wil later met haar ook wedstrijden rijden, maar daar zijn we nu nog lang niet klaar voor haha.

Afbeelding

Afbeelding


Groetjes Floor

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:38

Welkom Knor!

Wat een gave kudde hebben jullie zeg

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:41

Welkom…wat een leuke en mooie paarden hebben jullie…veel plezier weer op Bokt!

Knor
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-22

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-22 16:52

Bedankt allebei!

thequeensmum
Berichten: 3526
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 07:56

Welkom terug Floor, wat een ontzettend leuke paarden en pony’s. Jullie zullen er wel druk mee zijn! Wat fijn voor Ike dat hij lekker bij jullie mag blijven. Succes in het ZZL

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 07:59

Welkom! Wat een leuke groep paarden heb je! :) Veel plezier op Bokt!

miereneter

Berichten: 2532
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 08:11

Welkom op Bokt. Ik kan alleen maar herhalen wat mijn voorgangers hebben gezegd: je hebt een stel mooie paarden!

Tomaat vind ik echt een briljante naam voor een paard :D .

Knor
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-22 21:11

thequeensmum schreef:
Welkom terug Floor, wat een ontzettend leuke paarden en pony’s. Jullie zullen er wel druk mee zijn! Wat fijn voor Ike dat hij lekker bij jullie mag blijven. Succes in het ZZL


Bedankt! Ja het is wel druk, vooral met ze aan huis, maar bij ons is eigenlijk iedereen wel gek van paarden dus dat helpt wel! :D

Wij zijn ook heel blij dat hij nu bij ons lekker (half) pensioen kan vieren! Eerst stond hij met een paar andere paarden op een wei, maar dat was best ver weg dus konden we hem niet zo vaak zien. (In de buurt was niet echt een goede plek waar ze veel buiten konden staan.) We genieten ervan dat we hem elke dag kunnen knuffelen en dat hij lekker lang buiten kan staan (en hij zelf ook heel erg haha) <3


Danielleeee_ schreef:
Welkom! Wat een leuke groep paarden heb je! :) Veel plezier op Bokt!


Bedankt!


miereneter schreef:
Welkom op Bokt. Ik kan alleen maar herhalen wat mijn voorgangers hebben gezegd: je hebt een stel mooie paarden!

Tomaat vind ik echt een briljante naam voor een paard :D .


Bedankt! Haha vind ik ook, ze heeft eigenlijk een veel langere ingewikkeldere naam, maar dit is veel makkelijker :D

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 21:30

Welkom(terug) ts! Wat zijn jullie goed bezig! Inderdaad een erg gave kudde :)
(En met mijn zwak voor appaloosa's; Wat is Dolly leuk zeg!)

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 22:12

Welkom. Wat een mooie diverse kudde. En een pracht van een Appaloosa.

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 09:49

Tomaat :+

Mooie paardjes hebben jullie :D

Knor
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-22

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 16:57

Bedankt weer allemaal! Wij vinden Dolly ook een knapperd! <3

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:55

Welkom!
Leuke pony's heb je :D