Hoi hoi na lang offline geweest te zijn ben ik weer terug

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
A_F_Love
Berichten: 0
Geregistreerd: 16-05-16

Hoi hoi na lang offline geweest te zijn ben ik weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-22 10:06

Hallo allemaal,

Erg lang geleden heb ik mijn account eens aangemaakt maar eigenlijk nooit wat mee gedaan maar nu toch wel :)

Ik lees nu al een tijdje leuke verhalen mee op het forum en ook nieuwe dingen uit geleerd maar nu heb ik zelf hulp nodig en hoop ik dat hier de juiste mensen en kennis te vinden is en er iemand is die mij verder kan helpen.

Wij zijn namelijk in Enschede of omgeving opzoek naar een paarde weide met stalling eventueel met bak zou mooi zijn maar is niet noodzakelijk (zijn zelf eventueel ook erg handig).

Maar we willen niet zomaar voor de hobby een stal, wij willen een stal met een doel, een goed doel.
Wij willen graag een pony boerderij beginnen maar speciaal voor kinderen die uit gezinnen komen waar ze elk dubbeltje moeten omdraaien.
Deze gezinnen hebben geen geld voor een leuk uitje, kunnen niet eens lekker shoppen om kleding of schoenen te kopen maar moeten naar een kledingbank en hebben daar niet veel keus en/of moeten zelfs naar de voedselbank want het geld is er niet om naar een supermarkt te gaan en hebben zelfs niet de vrije keus in wat ze willen eten.
Voor deze kinderen willen we graag een leerzame middag geven tussen de pony's dit moet natuurlijk helemaal gratis zijn voor deze kinderen/gezinnen maar dit allemaal alleen organiseren lukt niet hiervoor hebben wij donaties en sponsors nodig (denk aan een kinderboerderij) alleen willen wij niet precies zoals een kinderboerderij zijn maar echt tijd nemen voor de gezinnen! De kinderen moeten zich geliefd voelen!

Wat wij nu vooral zoeken is een stukje grond met stalling voor pony's waar we ons plan kunnen realiseren en we kinderen een mooie dag kunnen geven want wij vinden dat ook de kinderen van de gezinnen die al elk dubbeltje om moeten draaien ook een mooie dag verdienen!

Er zit natuurlijk een heel plan achter en we zijn bekend met de regels en vergunningen etc. Wil je meer info vraag deze gerust! Als we echt alles willen delen is dat erg veel tekst.

Kun jij ons helpen of weet jij iets waardoor dit plan nog beter kan slagen laat het dan gerust weten! Een privé berichtje mag ook Altijd gestuurd worden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker