Acceptatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:49

Janneke2 schreef:
Het bericht was vandaag om 10.26

En accoord, ik heb geen vragen gesteld.
'Des al niet te min' zou je er wel op hebben kunnen reageren...


Ah ok, die bedoel je.

Had gekund idd, maar zag niet welke meer waarde dat zou hebben.
Maar mooi dat je even hebt uitgelegd wat jij bedoelde met je bericht :)

Daar had ik dan eerst naar kunnen vragen ipv die vraag aan het einde te zetten


Janneke2

Berichten: 22730
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:52

Oejjjj, ben jij wel op je plek op bokt, dan...?

(Want niet ingaan op wat een ander zegt, schijnt een doodzonde te zijn...) :j

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:54

Nou ja zeg, wat voor reactie is dat dan?

Ik heb nooit gezegd dat het een doodzonde is om niet te reageren op anderen.

Daarnaast nogal kinderachtig nadat ik een excuus heb gemaakt voor mijn post over jouw post.

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:00

Jesus wat zijn jullie verschrikkelijk kinderachtig zeg. Bah! Ik heb getemd en hoop dat het topic snel dichtgaat. Dit gaat helemaal nergens over.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:03

Janneke2 schreef:
Oejjjj, ben jij wel op je plek op bokt, dan...?

(Want niet ingaan op wat een ander zegt, schijnt een doodzonde te zijn...) :j


Vind jij niet reageren op een 'vraag' die je niet als vraag stelt en daarna daar nog excuus over krijgen gelijk aan tig pagina's aan ontopic reacties negeren die gaan waar mogelijk ook goede tips tussen zitten om dat te verbeteren en ook echt directe vragen in plaats van verstopt?

He who neglects the present moment, throws away all that he hath

IMANDRA

Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:06

Lalahorse schreef:
Hoezo te kort door de bocht . ? Er wert gezegt dat dit mischien geen plek is voor mij . Wat raar is omdat ik me nog niet heb kunnen bewijzen dat ik het wel gewoon kan
Men typen en berichten schrijven gaat al aardig vooruit . Ik heb dit topic niets voor niets gemaakt . Ik had dit topic nooit willen openenen . Maar omdat het allemaal uit de hand liep . Ik wilde laten weten hoe het zit . Hoe ik tegen de dierenwereld aan kijk als veganist.


Het is heel fijn dat je wat achtergrond heeft zodat bokkers hier rekening mee kunnen houden (tip: zet het in je onderschrift zodat mensen die hier niet meelezen ook rekening mee kunnen houden). En goed dat je sorry zegt! Maar het is ook fijn als je van deze situatie kan leren. Eventueel bespreken met je begeleiding.

Maar waar mensen volgens mij een beetje over vallen is dat je doorgaat over de discussie rondom het zijn van een vegan en het KI. Terwijl mensen dit topic hebben opgevat als eentje waar jij je gedrag uitlegt en aangeeft dat je het moeilijk vindt.

Het zou fijn zijn als je leert van de vele tips die je hier hebt gekregen, volgens mij zijn die héél waardevol. Reageer erop, zodat mensen ook snappen dat je ze hebt gelezen! Want zo’n ruzie komt van twee kanten: door jouw manier van reageren raken mensen geïrriteerd, die dan vervelende dingen terug zeggen, of dingen die jij als vervelend ervaart. Verbeter je manier van reageren. En die andere mensen moeten dat ook doen.

Ik denk wel dat het goed is dat de mods wellicht overwegen een slotje te doen op dit topic en (indien er een mod wellicht extra hulp wil bieden) eens met TS praten om te kijken hoe ze de tips kan gaan inzetten. Een beetje extra begeleiding ;). Denk dat het niet helpt om dit topic te laten doorlopen. Wekt alleen irritaties op, zeker nu blijkt dat TS wat moeite heeft met het interpreteren en reageren op de gegeven tips en meningen.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:09

IMANDRA schreef:
Lalahorse schreef:
Hoezo te kort door de bocht . ? Er wert gezegt dat dit mischien geen plek is voor mij . Wat raar is omdat ik me nog niet heb kunnen bewijzen dat ik het wel gewoon kan
Men typen en berichten schrijven gaat al aardig vooruit . Ik heb dit topic niets voor niets gemaakt . Ik had dit topic nooit willen openenen . Maar omdat het allemaal uit de hand liep . Ik wilde laten weten hoe het zit . Hoe ik tegen de dierenwereld aan kijk als veganist.


Het is heel fijn dat je wat achtergrond heeft zodat bokkers hier rekening mee kunnen houden (tip: zet het in je onderschrift zodat mensen die hier niet meelezen ook rekening mee kunnen houden). En goed dat je sorry zegt! Maar het is ook fijn als je van deze situatie kan leren. Eventueel bespreken met je begeleiding.

Maar waar mensen volgens mij een beetje over vallen is dat je doorgaat over de discussie rondom het zijn van een vegan en het KI. Terwijl mensen dit topic hebben opgevat als eentje waar jij je gedrag uitlegt en aangeeft dat je het moeilijk vindt.

Het zou fijn zijn als je leert van de vele tips die je hier hebt gekregen, volgens mij zijn die héél waardevol. Reageer erop, zodat mensen ook snappen dat je ze hebt gelezen! Want zo’n ruzie komt van twee kanten: door jouw manier van reageren raken mensen geïrriteerd, die dan vervelende dingen terug zeggen, of dingen die jij als vervelend ervaart. Verbeter je manier van reageren. En die andere mensen moeten dat ook doen.

Ik denk wel dat het goed is dat de mods wellicht overwegen een slotje te doen op dit topic en (indien er een mod wellicht extra hulp wil bieden) eens met TS praten om te kijken hoe ze de tips kan gaan inzetten. Een beetje extra begeleiding ;). Denk dat het niet helpt om dit topic te laten doorlopen. Wekt alleen irritaties op, zeker nu blijkt dat TS wat moeite heeft met het interpreteren en reageren op de gegeven tips en meningen.


Top uitgelegd! _/-\o_


Shae schreef:
Vind jij niet reageren op een 'vraag' die je niet als vraag stelt en daarna daar nog excuus over krijgen gelijk aan tig pagina's aan ontopic reacties negeren die gaan waar mogelijk ook goede tips tussen zitten om dat te verbeteren en ook echt directe vragen in plaats van verstopt?


Dank _/-\o_ Denk ik :+

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:16

Lalahorse schreef:
Als veganist is het lastig om alles uit te leggen .
Ik had ook in de aficken van redbull de air up aangeraden .
voledig vegan .
Ik dronk voor dat ik vegan werd cola .
Ik wilde toch voor een betere dieren welzijn kiezen waardoor ik dus vegan ben geworden .
Nu heb ik zelf 2 paarden waar ik compleed vegan men .



Sorry, maar ik lees nu alleen maar het excuus VEGAN en daarom reageert TS zo. (Of was het nu de autisme)

Ook mensen die vegan zijn kunnen normaal reageren, uitleggen en discussiëren.


Dat iemand gepassioneerd is over iets is alleen maar goed, maar dat wil niet zeggen dat er maar 1 waarheid is.

Lalahorse schreef:
Paarden om te fokken voor veulens voor wedstrijden en verkoop .


Niet alle paarden worden gefokt voor wedstrijden en verkoop, niet met KI en ook niet natuurlijk.

Black is the colour of my true love's hair

Janneke2

Berichten: 22730
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:23

Onali schreef:
Lalahorse schreef:
Als veganist is het lastig om alles uit te leggen .
Ik had ook in de aficken van redbull de air up aangeraden .
voledig vegan .
Ik dronk voor dat ik vegan werd cola .
Ik wilde toch voor een betere dieren welzijn kiezen waardoor ik dus vegan ben geworden .
Nu heb ik zelf 2 paarden waar ik compleed vegan men .



Sorry, maar ik lees nu alleen maar het excuus VEGAN en daarom reageert TS zo. (Of was het nu de autisme)

Ook mensen die vegan zijn kunnen normaal reageren, uitleggen en discussiëren.


Dat iemand gepassioneerd is over iets is alleen maar goed, maar dat wil niet zeggen dat er maar 1 waarheid is.


Ik ken de uitdrukking 'quote verkloot', en moet stiekem altijd lachen om dat rijm.
Maar ik vind het door jou geknipte citaat wel erg warrig.

.... daar kun je uiteraard een bedoeling mee hebben, maar uit jouw tekst wordt die bedoeling niet duidelijk.

Wellicht heb je om een jou moverende reden een paar citaten met 'vegan' uitgekozen?
Dat mag...!
Misschien een idee waar jij graag over zou praten...?


Verder ben ik benieuwd waar jij 'het excuus vegan' leest. (Liever niet in dit citaat, maar in wat TS zelf schreef.)
(Ik denk zelf dat het gebeuren in het vegan topic TS hoog zit. Ook dat mag.)

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Avalanche

Berichten: 15919
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:28

Onali schreef:
Niet alle paarden worden gefokt voor wedstrijden en verkoop, niet met KI en ook niet natuurlijk.

En sommige paarden worden wel gefokt voor de sport en daar is ook niets mis mee :)

Zolang we het sporten zelf eerlijk houden :)

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Janneke2

Berichten: 22730
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:30

... daar zeg je idd een waar woord : eerlijke sport.

Echt eerlijk naar onze dieren toe - lastig.
En stof genoeg voor een heel topic.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:39

Janneke2 schreef:
Ik ken de uitdrukking 'quote verkloot', en moet stiekem altijd lachen om dat rijm.
Maar ik vind het door jou geknipte citaat wel erg warrig.

.... daar kun je uiteraard een bedoeling mee hebben, maar uit jouw tekst wordt die bedoeling niet duidelijk.

Wellicht heb je om een jou moverende reden een paar citaten met 'vegan' uitgekozen?
Dat mag...!
Misschien een idee waar jij graag over zou praten...?


Verder ben ik benieuwd waar jij 'het excuus vegan' leest. (Liever niet in dit citaat, maar in wat TS zelf schreef.)
(Ik denk zelf dat het gebeuren in het vegan topic TS hoog zit. Ook dat mag.)


Misschien omdat TS zo lekker duidelijk is :+
Ik heb, zoals je misschien hebt kunnen lezen ondanks de spelfouten, alleen de stukjes vegan eruit gehaald.
Elk stukje op een nieuwe regel, als dat niet duidelijk is komt dat door TS haar schrijfwijze ;)

Ik lees nu alleen in haar 'excuus' dat ze zo doet/ schrijft/ typt/ reageert omdat ze vegan is en daarom niet goed kan uitleggen wat ze eigenlijk wilt.


Lalahorse schreef:
Als veganist is het lastig om alles uit te leggen .

Black is the colour of my true love's hair

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2638
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:54

Is het mogelijk dat ts het gevoel heeft dat ze een reden moet aandragen, omdat ze het gevoel heeft dat haar mening anders niet geaccepteerd word omdat ze niet goed kan verwoorden waarom dat haar mening is?
(wat natuurlijk helemaal niet hoeft, een mening is een mening en hoeft imo niet per se een reden te hebben)

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:56

Moderatoropmerking:
Aangezien dit topic meer dan 5 pagina's heeft, sluit ik dit topic.
Iedereen is welkom op Bokt. Wanneer gebruikers in je irritatiezone zitten, kun je er voor kiezen deze gebruiker te negeren of op de foei lijst te zetten.
We hebben meegelezen en begrijpen dat er irritatie is. Bedankt voor de waardevolle input die gegeven is, we gaan hier verder mee bezig.

Mocht er nog behoefte zijn om deze discussie voort te zetten kan er een topic geopend worden op [FZ] Forumzaken. Let daarbij op dat het niet de bedoeling is specifieke gebruikers, situaties en/of topics te bespreken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers