vraag over journalistiek?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
zoubir
Berichten: 0
Geregistreerd: 16-12-21

vraag over journalistiek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-21 12:25

ik wil een vraag over journalistiek stellen maar ik weet niet waar kan ik dat doen ik ben nieuw hier pas 5 minuten geleden


Muurp
Fotograaf

Berichten: 15105
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: vraag over journalistiek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 12:29

Allereerst welkom op Bokt!
Je kunt jezelf hier voorstellen, je vraag over journalistiek kan bij het forumdeel STW; school, studie en werk. Echter moet je hiervoor aangemeld worden voor de kudde. Daarvoor moet je 25 berichten hebben geplaatst op het forum. :)

Hier kun je meer informatie over vinden: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

CalipsoLover

Berichten: 5552
Geregistreerd: 14-08-11

Re: vraag over journalistiek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 12:30

Als je vragen hebt over journalistiek mag je mij altijd een berichtje sturen, ik heb een Bachelor in International Journalism en werk ook als journalist :)

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

zoubir
Berichten: 0
Geregistreerd: 16-12-21

Re: vraag over journalistiek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-21 13:17

ik hoop een uitleg van de vraag of een voorbeeld geven
neem de krant vanochtend en bedenk drie onderwerpen die zich voor een interview lenen. maak bij elk onderwerp een lijstje van mogelijk kandidaten en formuleer bij elke kandidaat de voor- en nadelen?
bedankt voorbaat

Goof

Berichten: 28732
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 13:19

zoubir schreef:
ik hoop een uitleg van de vraag of een voorbeeld geven
neem de krant vanochtend en bedenk drie onderwerpen die zich voor een interview lenen. maak bij elk onderwerp een lijstje van mogelijk kandidaten en formuleer bij elke kandidaat de voor- en nadelen?
bedankt voorbaat


Je meldt je aan om hier je huiswerk te laten maken? Top werkhouding :+

zoubir
Berichten: 0
Geregistreerd: 16-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-21 14:02

Goof schreef:
zoubir schreef:
ik hoop een uitleg van de vraag of een voorbeeld geven
neem de krant vanochtend en bedenk drie onderwerpen die zich voor een interview lenen. maak bij elk onderwerp een lijstje van mogelijk kandidaten en formuleer bij elke kandidaat de voor- en nadelen?
bedankt voorbaat


Je meldt je aan om hier je huiswerk te laten maken? Top werkhouding :+




Nee gewoon een uitleg en ik heb dit gekregen. bedankt voor alle mensen die in privé gereageerd hebben door jullie heb ik een groot verduidelijking

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 20:19

Muurp schreef:
Allereerst welkom op Bokt!
Je kunt jezelf hier voorstellen, je vraag over journalistiek kan bij het forumdeel STW; school, studie en werk. Echter moet je hiervoor aangemeld worden voor de kudde. Daarvoor moet je 25 berichten hebben geplaatst op het forum. :)

Hier kun je meer informatie over vinden: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F


Muurp legt het inderdaad al mooi uit. Deze vraag hoort thuis op [STW]School, Studie en Werk, maar aangezien TS nog niet voldoende berichten heeft geplaatst en daardoor niet op STW kan posten, sluit ik dit topic.

Daarnaast is het niet de bedoeling je huiswerk te laten doen door andere Bokkers.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers