Tongpiercing gezet nu last er van

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LL20
Berichten: 0
Geregistreerd: 19-07-21

Tongpiercing gezet nu last er van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-21 14:16

Heey,
Ik heb drie weken geleden een tongpiercing gezet en heb goed naar de piercer geluisterd over wat je wel en niet mocht doen. Dus niet roken, blowen, drinken, warme dingen enzo want voornamelijk in de eerste paar weken vla soep en veel koud water en waterijsje tot je zwelling weg is.. nu is het zo dat ik sinds afgelopen weekend een verstopte neus en heel veel keelpijn heb met veel hoesten( heb geen corona heb getest meerdere malen) nu mijn vraag is komt dit door de piercing omdat ik nog in genezing proces ben en laatst wel wat gerookt heb of is dit gewoon een keelontsteking wat ik heb opgelopen.
Ben benieuwd naar jullie antwoorden
Groentjes


poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Tongpiercing gezet nu last er van

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:17

Gewoon een virus. Wel kan je tongpiercing nu irriteren want bij een virus zwelt vaak je tong wat op. Als je je eerste lange piercing nog hebt kun je eventueel even wisselen.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:22

Dit topic staat op het verkeerde forumonderdeel. Het hoort op [MWS] Mensenwelzijn en Sport, maar om daar te kunnen posten moet je in de Kudde zitten. Hoe dat werkt lees je hier: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F

Omdat TS nog niet kan reageren op MWS zet ik dit topic op slot.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers