Eindelijk eens voorstellen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carowlina
Berichten: 42
Geregistreerd: 17-07-13

Eindelijk eens voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-21 10:54

Hallo Bokkers!

Ik ben hier al lang lid en lees al wel eens mee, maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld, foei! :o
Ik ben Caro, 33j en wonende regio Mechelen in BE.
Ik ben al sinds mijn 6j met paarden bezig en mijn eerste eigen paardje had ik op mijn 18j.
Rond mijn 24ste ben ik begonnen met wedstrijden dressuur en springen, maar sinds mijn zwangerschap gestopt met de wedstrijden. Mijn inmiddels 4-jarige dochtertje vindt het ook heel leuk tussen de paarden en al van baby af aan zit ze er op :)

Sinds anderhalve week heb ik een super lief Konik ruintje van 3j (sinds maart). Hij komt van een stal uit NL, waar hij nog niet zo lang was. Hij komt oorspronkelijk uit Polen en is helaas gebrandmerkt met cijfers aanweerskanten van zijn rug. Zijn stamboeknaam is Nizmir D, maar dat zal het dus niet blijven. We zijn nog op zoek naar een fijne naam voor hem en tot die tijd noemen we hem 'Puppy'. Hij is een echte laatbloeier. Een echt kippenborstje en totaal geen poep. Hij is zadelmak en kan basis stap, draf en galop. Maar nu staat hij 24/24 op de weide bij een vriendin en laat hem ik zeker nog tot eind dit jaar uitgroeien. We doen enkele grondwerk ter voorbereiding om later, als hij steviger is, alles weer goed te kunnen oppakken.

Groetjes!
Caro en Puppy

https://myalbum.com/album/QLzbyZvMHcyb


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker