Hallo ik ben nieuw hier

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariposa2
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-19

Hallo ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-19 12:08

Hallo ik ben nieuw hier en zoek een topic over honden en dierenartsen...maar kom er niet uit...is dit alleen voor paarden?
Groet Mariposa


Mariposa2
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-19

Re: Hallo ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-19 12:09

En hoe kan ik een topic aanmaken?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Hallo ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 12:11

Het is een paardenforum. Er is een klein stukje beestenboel daar kan je kletsen over andere huisdieren. Maar daar kan je pas posten als je 25 nuttige berichten hebt in het paardengedeelte.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 12:14

Hoi!

Dit is inderdaad een paardenforum, zodra je 25 paard-gerelateerde opmerkingen hebt geplaatst kun je ook ik andere onderwerpen berichten plaatsen :)

En een topic aanmaken heb je zojuist gedaan :D

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 13:38

Welkom op Bokt! Je topic staat nu op [FZ] Forumzaken, het onderdeel voor vragen over Bokt. Ik denk dat jouw topic beter past op [WWW] Wie, Wat, Waar, het subforum waar nieuwe leden zich voorstellen. Ik verplaats je topic dus even.

Er is inderdaad het onderdeel [BB] BeestenBoel waar je vragen over honden (en dierenartsen) kunt stellen. Maar zoals hierboven uitgelegd kan je daar pas topics maken als je 25 nuttige paardgerelateerde berichten hebt geplaatst en in de Kudde zit. Hoe dat precies werkt staat hier uitgelegd: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F (en lees vooral de Help verder even door, staat veel nuttige uitleg in!)

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

Joske91

Berichten: 12
Geregistreerd: 28-03-19
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:49

Welkom.

Mariposa2
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-19 00:52

Hoi allen,

Thnx. Ik moest niet in het paarden forum zijn, maar ealders ....ho kan ik dat veranderen?
Groetjes

Mariposa2
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-19 00:53

Hoi,

Elders bedoel ik natuurlijk

Groetjes

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 04:22

Mariposa2 schreef:
Hoi allen,

Thnx. Ik moest niet in het paarden forum zijn, maar ealders ....ho kan ik dat veranderen?
Groetjes


Dan moet je een account aanmaken op www.hondenforum.nl ! Succes! Dit account hier heb je nu, als je echt helemaal niks met paarden hebt, kan het vast weer verwijderd worden!

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Mariposa2
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-19

Re: Hallo ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-19 13:26

Misschien kan ik mijn vraag ook wel hier stellen. Ik heb een recept van een Nederlandse dierarts, wil de medicatie in Duitsland kopen. Was naar een dierenarts daar gegaan maar die zeggen: dan doen wij het het onderzoek opnieuw en schrijven we een Duits recept uit of kan het hier gekocht worden. Maar nu heeft dat onderzoek veel gekost in Nederland en willen we de medicatie in Duitsland bestellen of halen. Kan en mag dat en heeft iemand daar ervaring mee?

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Hallo ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 04:22

Das een specifieke vraag. Ik kan me voorstellen dat de Duitse dierenarts zegt dat hij eerst zelf het onderzoek wil doen, want iedereen kan wel zeggen dat het een recept van een dierenarts is. Waarom wil je het in Dld halen? Is het daar zo veel goedkoper? Waarom heb je het onderzoek in NL uit laten voeren en niet in Dld?

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Mariposa2
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-19

Re: Hallo ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-19 11:43

Nou Het is niet voor mij. Een vriend van me heeft een hondje. Die is ziek, heeft het aan het hart en in Dld is het inderdaad goedkoper. Hij heeft al 800 hier aan onderzoeken betaald en wil dat niet opnieuw overdoen in Dld. Ik gaf hem die tip, omdat ik zelf wel een duitse dierenarts heb. Ik snap de arts maar hem ook. Ik ben nu via I net toch aan het kijken of het mogelijk is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker