Even voorstellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MamarquisJarig
Berichten: 0
Geregistreerd: 11-08-18

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-18 20:38

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en een herintreder in de paardenwereld :D
Op mijn 16e kocht ik mijn eerste eigen pony na jaren op de manege gereden te hebben. Het was een kruising haflinger-IJslander en ik heb heel wat avonturen beleefd met haar. Haar dochter was het paardje waar ik later veel plezier mee heb gehad.
Toen kwamen er een aantal kinderen tussen en ben ik een hele tijd paard-/ponyloos geweest.
Maar zoals bekend kruipt paardenbloed waar het niet gaan kan en nu heb ik over twee weken een superleuke lease-Tinker.
Dus om mijn geheugen wat op te frissen en natuurlijk voor de gezelligheid heb ik mij hier aangemeld.
Liefs Mamarquis


Livion

Berichten: 191
Geregistreerd: 04-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 20:57

Wat leuk, welkom!

Hier ook een herintreder, ik hoop dat het jou net zoveel plezier brengt!

"In riding a horse, we borrow freedom."

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25883
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 20:57

Hallo en welkom hier op Bokt! Voor informatie en gezelligheid zit je hier wel goed!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:47

Welkom! Wacht maar af tot ze in je profiel hebben gelezen dat je een man bent, dan krijg je het druk met alle berichten lezen hier :j

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

lovelyfiefy

Berichten: 5089
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:50

peach2001 schreef:
Welkom! Wacht maar af tot ze in je profiel hebben gelezen dat je een man bent, dan krijg je het druk met alle berichten lezen hier :j


haha precies dit _O-

En welkom :) Super veel plezier met je lease-tinker.

en het leuke van bokt is (vind ik zelf),
dat als er mensen in de buurt staan, je soms heel spontaan met andere mensen op buitenrit kan :P
(er zijn vaak topics voor mensen uit een bepaalde omgeving, die zijn dan wel een aanrader :) )

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Blue_flower
Berichten: 1918
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:49

peach2001 schreef:
Welkom! Wacht maar af tot ze in je profiel hebben gelezen dat je een man bent, dan krijg je het druk met alle berichten lezen hier :j


Zolang hij geen foto heeft en het niet in de titel staat.. denk dat het redelijk rustig blijft :D

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:57

Blue_flower schreef:
peach2001 schreef:
Welkom! Wacht maar af tot ze in je profiel hebben gelezen dat je een man bent, dan krijg je het druk met alle berichten lezen hier :j


Zolang hij geen foto heeft en het niet in de titel staat.. denk dat het redelijk rustig blijft :D


O:) Met dat bericht van mij hier zal dat wel gaan lopen gok ik. Hoewel hij wrs te oud is voor de meeste dames die er normaal hard op in springen. En kids, zal wrs wel getrouwd zijn etc. Dan haken velen alweer snel af he ;) profiel vieuws gingen al wel gelijk omhoog zag ik :')

Ik vind het altijd zo grappig om te zien :j :+

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:07

Welkom! Ik ben benieuwd naar je berichten en ervaringen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers