Verzorgpony/paard

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jennifervanm
Berichten: 0
Geregistreerd: 11-07-18

Verzorgpony/paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 21:40

Heee! Ik ben Jennifer en ben opzoek naar een verzorgpony/paard in de buurt van Steenbergen (NB).
Dit is de eerste keer dat ik op bokt ben... zou iemand me misschien meer uitleg kunnen geven?!


ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Re: Verzorgpony/paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:42

Welkom Jennifer!
Ik ben zelf niet van Nederland maar ik kan je als tip meegeven dat je best eens langsgaat bij privépaardenstallen en daar wat mensen aanspreekt. Uiteindelijk kom je daar nog het verst mee heb ik gemerkt.


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Verzorgpony/paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:56

Hallo Jennifer en welkom!

Jij wilt graag wat uitleg over Bokt. Dat kan ik begrijpen, voor nieuwe mensen kan Bokt wat vragen oproepen. Wat mij destijds goed geholpen heeft, is om de "Regels" en de "Help" even rustig door te lezen. Allebei kun je vinden onderaan de pagina, in de donkerblauwe balk, aan de rechterkant. Voor mij heeft het destijds geholpen om Bokt beter te leren begrijpen.

Om een verzorgpaard of -pony te vinden, zou je een advertentie kunnen plaatsen op de Bokt Markt, in de rubriek Bijrijders/ Verzorgers. In de advertentie kun je vermelden wat je zoekt en in welke omgeving. En het is een goed idee om erin te zetten hoe jong je bent en wat je ervaring is met paarden/ pony's.

Hopelijk helpen mijn tips je wat verder op weg. Heel veel plezier nog hier op Bokt en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust hoor!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers